PyrionZ Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Trenger noen joggesko til hardt underlag, da jeg sliter med vondt i beina når jeg løper langt/mye på asfalt osv. Er vel sko som er laga med bedre såle og demping for denne bruken? Isåfall trenger jeg noen tips! Helst ikke VELDIG dyre, men må vel regne med å betale litt om jeg skal ha noe brukbart. På forhånd takk for svar!: ) Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 Ingen som har noen sko å anbefale? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Det er nesten noe du må dra og prøve. De fleste merker har sko som har bra demping, så finn noen som passer deg. Man må som oftest litt opp i pris om man vil ha gode løpesko. Selv har jeg brukt Mizuno Wave i flere år, og er fornøyd med de. Synes de er bedre en alle Asics-modellene jeg har prøvd. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 Ahaa, takk. Men, de nye nike (+?) skoene, med den ipod chippen, er de noe særlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå