tomsi42 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Vi er fortsatt i Kambodia. Det er en helt almindelig tirsdag i Angkor Thom. 1/1000s, f/11, ISO 800, 150mm (Oly E-420 + ZD 40-150mm) EXIF kan tyde på at fotografen også var sliten etter en lang dag ... Tom Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Du skulle plassert en blits i den paraplyen Lenke til kommentar
Taters Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Morsomt motiv, men jeg lurer på om det er noe grunn for at du velger å ha så liten blender? Tror bildet muligens kunne ha godt av litt mer lys, og da hadde jo motivet vært mer i fokus. Eller er det bare din preferanse å ha det på den måten? Lenke til kommentar
Carny Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Du skulle plassert en blits i den paraplyen Hehe..tankene mine gikk i samme baner. Jeg er stuptrøtt så jeg har ikke noe mer å bidra med i kveld. Titter nok innom et par ganger til uansett.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 Morsomt motiv, men jeg lurer på om det er noe grunn for at du velger å ha så liten blender? Tror bildet muligens kunne ha godt av litt mer lys, og da hadde jo motivet vært mer i fokus. Eller er det bare din preferanse å ha det på den måten? ISO 800 har nok skylden, se første post. EXIF kan tyde på at fotografen også var sliten etter en lang dag ... Nå har jeg valgt å la bildet bli såpass mørkt som det for å gi et inntrykk av at det er sent på ettermiddagen; men det inntrykket fikk dere kanskje ikke ? Tom Lenke til kommentar
Taters Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Ja etter å ha sett på bildet og tenkt litt mer over det skjønner jeg poenget. Den lave solen og alt. Kanskje jeg må slutte å surfe BK etter klokken 23. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Det er en helt almindelig tirsdag i Angkor Thom. !!! Her var jo lyset ganske så behagelig. Nesten for behagelig for modellen, som tydeligvis har sovnet på jobb i Thom's studio. Men si meg, er det kameleonparaplyer der nede, etter som den har fått samme fargetone som bakken under? Fin avveksling fra bildene av stein i forfall. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 Det er en helt almindelig tirsdag i Angkor Thom. !!! :!: :!: :!: Her var jo lyset ganske så behagelig. Nesten for behagelig for modellen, som tydeligvis har sovnet på jobb i Thom's studio. Men si meg, er det kameleonparaplyer der nede, etter som den har fått samme fargetone som bakken under? Sikkert kjøpt på den nærmeste kamuflasjesjappa. Fin avveksling fra bildene av stein i forfall. Er ferdige med de for en stund nå. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå