thunea Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Hei alle sammen Jeg har just fått selvangivelsen og sliter med denne mobilskatten. Den er urettferdig for meg siden skatten er mere enn jeg ringer for. Er det noen som slipper unna skatten ? hilsen thunea Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Hei alle sammen Jeg har just fått selvangivelsen og sliter med denne mobilskatten. Den er urettferdig for meg siden skatten er mere enn jeg ringer for. Er det noen som slipper unna skatten ? hilsen thunea Ring mer eller si opp avtalen med jobben. Lenke til kommentar
andrefem Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Hei alle sammen Jeg har just fått selvangivelsen og sliter med denne mobilskatten. Den er urettferdig for meg siden skatten er mere enn jeg ringer for. Er det noen som slipper unna skatten ? hilsen thunea Du skal ikke skatte for mer enn du ringer for, da er det noen som har gjort en feil et eller annet sted. Sjablonregelen i forhold til elektronisk kommunikasjon sier at du maks skal skatte av 5000 med et bunnfradrag på 1000 pr år. Altså maks 4000 (dersom du har ett abbonnement, 6000 dersom du har to eller flere). Ringer du for mindre enn dette skal du bare innberettes for beløpet du har ringt for/brukt. Alt dette er med fradrag av det du eventuelt har betalt selv. Andreas Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå