Martin HaTh Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Jeg og en kammerat går i 10. og skal ha en såkallt "Egentime", som går ut på at vi er lærerene i en 3-timers gym økt(3 skoletimer, fra 08:50~10:45 mer eller mindre..). Nå har det seg slik at den er på fredag, og vi vet ikke helt hva vi skal gjøre denne økten. Trodde egentlig at det var seinere, men det var det visst ikke. Har det meste av utstyr, så å finne noe burde egentlig ikke være et problem, men alikevel har vi vanskeligheter med å finne noe. Andre elever (alle i klassen skal gjøre dette) har hatt ting som badmington, innebandy, dans osv. Tips? EDIT: Skoletimer, ikke klokketimer.. Endret 30. mars 2009 av PartyLøven Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 3 timer? Første time 5-10 minutter: Oppvarming Resten av timen: Fotball Andre time Hele timen: Løpe intervaller/styrketrening Tredje time Nesten hele timen: Volleyball (eller annet ballspill) 5-10 minutter på slutten: Tøye ut. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 Vel og merke skoletimer Glemte å skrive det. Men det opplegget kan absolutt funke. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Hvor lenge varer en skoletime da? 45 min eller en time? Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 Varer i 45 min, men trenger jo tid til dusjing osv, Så tror jeg får ca. 2 timer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå