joramo91 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Hei! Har nettopp fått blåskjerm(STOP: c0000216 (feil i registerfilen)Registeret kan ikke laste inn struktur (fil):\ systemroot\system32\config\software. starter dumping av fysisk minne er ferdig.) rett etter oppstart. Før blåskjermen for jeg opp om jeg vil kjøre i sikkermodus eller vanlig måte. Ingen ting hjelper. Kun blåskjerm. Lastet ned noe fra internett(som tilsynelatende virket sikkert) fra nettet, og fikk opp at AVG fant 2 trojaner. Etter neste oppstart fikk jeg altså opp blåskjermen. Har en acer aspire one. Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Anbefaler deg å lese artikkelen bluescreen-håndboken, får å få en nærmere forklaring på STOP koden og hvordan du kan løse den. Her og nå ser dette ut som et driverkollisjon. Endret 30. mars 2009 av roberteh Lenke til kommentar
joramo91 Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 Anbefaler i så måte det svært ressursvennlige programmet CoreTemp for å sjekke varme fra prosessor. Du laste ned CoreTemp her (helt gratis) og sjekke verdiene derifra. Du kan også benytte BIOS til dette. Kan jeg boote programmet fra minnepenn eller? Anbefaler i så måte det svært ressursvennlige programmet CoreTemp for å sjekke varme fra prosessor. Du laste ned CoreTemp her (helt gratis) og sjekke verdiene derifra. Du kan også benytte BIOS til dette. Kan jeg boote programmet fra minnepenn eller? Hva mener du med varme fra prosessoren? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Vops. Klarte å opprette innlegg i feil tråd. Beklager så meget. Oppdaterte inlegget. Beklager igjen. Dette har nok ingenting med temperatur å gjøre. Endret 30. mars 2009 av roberteh Lenke til kommentar
joramo91 Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 noen andre som kan hjelpe?????? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Har du lest artikkelen jeg refererte til? Alt står beskrevet der. Også hvordan du kan løse dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå