Hosjkornæsj Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Hei! Jeg har en iPod touch, men for litt siden ble lyden ødelagt. Heldigvis hadde jeg forsikring så jeg får ny, men er det en måte jeg kan få alt jeg hadde på den gamle iPoden inn på den nye? Og den iPoden jeg har er gammel, og produserer de den lenger? Hvis ikke, får jeg ikke ny ? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Du har ikke alt i ditt iTunes Library da? Lenke til kommentar
Hosjkornæsj Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 Du har ikke alt i ditt iTunes Library da? Jo jeg vet at jeg ihvertfall har sangene, og når jeg syncer den så tar jo iTunes sikkerhets-kopi men vet ikke om jeg kan få denne inn på den nye Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Å, hvorfor ikke? Jeg har lagt inn fra min iTunes både på min og andre sin iPod og iPhone... RandiA Lenke til kommentar
Hosjkornæsj Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Å, hvorfor ikke? Jeg har lagt inn fra min iTunes både på min og andre sin iPod og iPhone...RandiA Men snakker om alle notatene, kontaktene, spillene osv. er disse lagra på pcen? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Stort sett så er det vel det, bilder og slikt er lagret på min PC i hver fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå