Bruker-161582 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Hei, har prøvd å finne meg en tavle som jeg kan ha på veggen for å skrive opp viktig ting ogsånt. Tenkte da på sånn med hvit flate på, som du skriver med sånn tusj som går av med hjelp av svamp! Vet noen hvor man kan få tak i det? Lenke til kommentar
TRD4U Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 En slik tavle er riktig genial. Jeg kjøpte meg nettopp en selv og er storfornøyd. Jeg kjøpte min på Biltema, hvor de både har tavle, svamper og tusjer. Tavlen heter Whiteboard-tavle. Ta deg en kikk her. Er kanskje litt liten, men det funker. Lykke til med notatene Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) En slik tavle er riktig genial. Jeg kjøpte meg nettopp en selv og er storfornøyd. Jeg kjøpte min på Biltema, hvor de både har tavle, svamper og tusjer. Tavlen heter Whiteboard-tavle. Ta deg en kikk her. Er kanskje litt liten, men det funker. Lykke til med notatene JA, var en sånn en jeg var ute etter. Kanskje i minste laget, men det funker nok sikkert . Ja, tenkte det kunne bli en bra invistering! EDIT: Må finne en nettbutikk som selger det! Bor på landet, så langt å dra til de store butikkene! Endret 30. mars 2009 av Tozva Lenke til kommentar
nls Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 http://www.ikea.com/ms/no_NO/aktivitet/bestilling.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå