Skogslik Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Hallo. I helga som var fikk bilen min en lite hyggeli skade for og si det slik. Klarte og få revet av grillen, altså fronten der skiltet sitter. Det eg lurer på e rom dette lar seg fikses på en slags måte? Festene har knekt. Her er noen bilder, Håper noen kan gji noe svar Lenke til kommentar
RIP Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Grillen er der enda, frontfangeren mangler. Du får kjøpt nye og brukte rimelig Lurt å finne en brukt i samme farge Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Har fremdeles den liggenes, lurer på om det går og sette den på igjenn. Hadde vert evig digg. Endret 30. mars 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Det kan være at de som sveiser sprekte fangere kan fikse den. Men ellers er vel en ny/brukt fra høggern et alternativ. Og som han over sier, grillen er der enda. Dette er frontfangern Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 Hehe ok, frontfanger da Men, tror du ikkje eg kan bruke den eg har? e rbare festene som er ødelagt på den. ellers er den i orden. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Man får sikkert festet den igjen med litt strips osv.. Borr og lag noen nye fester. Ta en mcgyver. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 Ja, en venn av søstera mi sa det ikkje var noe problem, tror eg skal kjøre bilen ut til han i uka en dag så han kan fikse det viss det går. Men grøftelysene, festene ble knekt på dem og :/ Lenke til kommentar
spøkelse Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Men grøftelysene, festene ble knekt på dem og :/ Bra. Det er ingenting jeg misliker mer enn "grøftelys" når jeg er ute og kjører på kvelden. Lenke til kommentar
citronen Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Bra. Det er ingenting jeg misliker mer enn "grøftelys" når jeg er ute og kjører på kvelden. Slenger meg på den. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Vell, får dem nok på igjenn så det er nå så Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå