macgyver1958 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Hei! Nå har vi til min store fortrivelse begynt med drama i Norsken. Vi er en gruppe på 5 som skal fremføre noe, egentlig hva som helst. Alt i fra Peer Gynt til Mot i Brøstet. Men gruppen min finner ikke på hva vi kan fremføre. Alle fem må ha replikker. Det hadde vært fint om noen hadde kommet på noe vi kunne fremføre. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Ta "Et dukkhjem". Nora Helmer Torvald Helmer Sakfører Krogstad Dr. Rank Christine Linde Er fem personer det. Lenke til kommentar
ELR Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Er det lov å være ekstra kreativ? For eksempel lage et lite teaterstykke fra en Øystein Sunde-sang eller noe? Han er jo brilliant med ord og formuleringer, og har fantastisk morsomme og kreative historier. Lenke til kommentar
macgyver1958 Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 Vi fant ut at vi skulle ha pannekakemannen. Også skal vi ha kostymer, også fikk jeg rollen som blant annet gris. Hva kan jeg da ha som kostyme? Vi skal ikke ha så veldig avanserte kostymer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå