Steamed Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Fant dette i prisguiden : https://prisguiden.no/product.php?p...25&cat_id=6 Pris : 1709 hos pixmania. (Vet ikke helt om dette er rett plass, men here it goes !) Når jeg så en annonse i avisen av et digitalt kamera fikk jeg lyst på et ! Jeg vil ikke ha et kjempe stort kamera med masse utsyr ! Kameraet skal brukes til å ta bilder av natur, gruppebilder, på trampoline?, osv... Har egentlig null peil på kamera, så vet ikke helt hva som er bra. Håper på svar. (Spørsmålet er som følger: Er dette kameraet bra ? hvorfor og hvorfor ikke ? Er det noen kameraer som er bra til mitt bruk rundt samme prisklasse ?) Håper kameraet er lent å håndtere. Takk på forhånd. Endret 2. april 2009 av Steamed Lenke til kommentar
xabineo Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Fant dette i prisguiden : https://prisguiden.no/product.php?p...25&cat_id=6 Pris : 1709 hos pixmania. (Vet ikke helt om dette er rett plass, men here it goes !) Når jeg så en annonse i avisen av et digitalt kamera fikk jeg lyst på et ! Jeg vil ikke ha et kjempe stort kamera med masse utsyr ! Kameraet skal brukes til å ta bilder av natur, gruppebilder, på trampoline?, osv... Har egentlig null peil på kamera, så vet ikke helt hva som er bra. Håper på svar. (Spørsmålet er som følger: Er dette kameraet bra ? hvorfor og hvorfor ikke ? Er det noen kameraer som er bra til mitt bruk rundt samme prisklasse ?) Håper kameraet er lent å håndtere. Takk på forhånd. Ja det er ett helt greit kamera. Lykke til Men er vel kansje ikke best å ta på trampoline da må du kansje ha et kamera med raskere reaksjon. Endret 31. mars 2009 av xabineo Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Hei! Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Greit kamera, men ikke kjøp det hos pixmania Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå