Dr.X Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Jeg har i den siste tiden ofte fått NetSend messages fra diverse amerikanske firmaer. En STOR rute kommer opp med masse reklame osv. Netsend*en er som oftest fra en som kaller seg "DEGREES". Detta syns jeg er veldig plagsomt når jeg f.eks spiller CS eller gjør andre - ikke windows operative ting. Har ikke lyst til å legge inn firewall som zonealarm lr noe lignende.. Har dere også fått noen ? Lenke til kommentar
Osram Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Den har vært oppe i flere tråder i det siste, ta et lite søk i forumet. Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Jaaaaaaaaaaa!! Er så utrolig irriterende, bugger meg skikkelig, men vet ikke helt hva jeg kan gjøre for å blir kvitt det. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 deaktiver messenger, Administrative verktøy --> Tjenester ---> messenger, stop og deaktiver Jeg snakker ikke om msn messenger altså :wink: Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Eller, Start - Kjør - cmd - skriv net stop messenger Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Forsvinner selvfølgelig hvis du skrur på XP sin innebygde firewall (så slipper du å installere noe ekstra - hvis du kjører XP dah). Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 26. april 2003 Forfatter Del Skrevet 26. april 2003 Eller, Start - Kjør - cmd - skriv net stop messenger og "net start messenger" for å starte den igjen? Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Eller, Start - Kjør - cmd - skriv net stop messenger og "net start messenger" for å starte den igjen? Ja.. Den skrur seg på hvis du restarter, men "net start messenger" er riktig Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Eller, Start - Kjør - cmd - skriv net stop messenger og "net start messenger" for å starte den igjen? Ja.. Den skrur seg på hvis du restarter, men "net start messenger" er riktig min løsning er permanent Lenke til kommentar
Kent (StudioFreya) Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Jeg trodde det ikke gikk an å sende "net send" over internet. Jeg prøvde det en gang, men det funka ikke. Kom opp noe med at "The message alias could not be found on the network" eller noe sånt. Da gikk jeg ut fra at det ikke var mulig å sende via internet. Eller tar jeg feil? Det kan jo også være spyware som sender fra den maskina til du sitter på, til deg selv... ? Lenke til kommentar
surfer86 Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Jeg trodde det ikke gikk an å sende "net send" over internet.Jeg prøvde det en gang, men det funka ikke. Kom opp noe med at "The message alias could not be found on the network" eller noe sånt. Da gikk jeg ut fra at det ikke var mulig å sende via internet. Eller tar jeg feil? Det kan jo også være spyware som sender fra den maskina til du sitter på, til deg selv... ? det kommer an på om netbios protocollen på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå