Windows8 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Jeg skulle til å bestille en tlf på elkjop.no, men ombestemte meg etter at jeg godtok en eller annen form for abonnementsvilkår. Så jeg kom aldri til siste biten med betaling. Får jeg nå et abonnement uten tlf? Eller skjer det bare ingenting? Erfaringer, noen? Endret 30. mars 2009 av RePaC Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Nei, det skal du ikke få siden du ikke har betalt. Ville ha tatt en telefon til Telenor Mobil for sikkerhetsskyld. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 Nei, det skal du ikke få siden du ikke har betalt. Ville ha tatt en telefon til Telenor Mobil for sikkerhetsskyld. Gjorde det halvtime etter. De sa de ikke har fått inn noen bestilling. Kan jo hende det tar litt tid? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Tror ikke de får bestilt noe abonnement på deg om du ikke kom til betalingsbite, da det er den som brukes til og bekrefte at du er deg. (en form for legitimasjon) Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 Har dobbeltsjekka med både Telenor og Elkjøp nå, så alt skal være i orden. Tar heller å kjøper den på Spaceworld nå for samme pris. Uansett, takker for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå