Spirre Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 vel topic sier det meste. hurtigsvar knappen for å poste er borte. kan sikkert slenge inn et screenshot om ønsket. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 har bare det problemet når jeg er inne å leser en artikkel Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 det var det jeg tenkte på ja. boksen for å skrive en hurtigsvarpost er der, men knappen for å poste den er vekk. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (Automatisk svar) Tråden flyttes til forumet for tekniske problemer og/eller ønsker. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 For meg fungerer hurtigsvar som det skal. Jeg undersøkte og for å se om artikkelsvarformen funker for meg - noe den gjør. Har du fortsatt problemet? Hvilket utseendevalg benytter du deg av og kunne du postet et bilde? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 (endret) her er et bilde. jeg synes det ser ut som om reklamebanneren skaper problemet, men det er bare gjetting. blarg. jeg sjekka litt nå, og det viser seg at jeg må scrolle den fram. jeg pleier å scrolle utenfor postkolonna, så derfor kommer ikke den nedre delen fram. knappeproblem.bmp Endret 6. april 2009 av Spirre Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Samme hos meg, får ikkje aktivert tekstfeltet eller noko som helst. Brukar Opera. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg