Skribenten_ Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Jeg er så utrolig lei av artikler som flommer på norske nettsider, som handler om at folk som skal fortelle meg hva jeg er, hva jeg skal gjøre, hvordan jeg gjør ting, og hvem jeg er osv osv. De finnes ofte på sider som sol.no, nettavisen.no "jentesider".no osv osv "slik kler du deg på julebord" "slik vasker du klær" "sånn skal du lage mat" "dette skal du si, og dette skal du ikke si" "slik handler du" "disse tingene er best" "slik finner du den rette" "slik spiser du" "denne fargen skal du kle deg i" "Dette er jobben for deg" Og når de først skriver artikkelen så er det så utrolig dårlig som det går ann å bli. De skriver standar svar som en hvert menneske med litt vett i skallen vet. "slik kler du deg på julebord" kan de skrive, Ha på deg pent tøy, ikke bruk jogge sko, ikke for dristig, men vær pyntet...blablabla..det er så utrolig jalla og meningsløst arikkel. og spesielt sider som handler om samliv, der blir du bare forferdelig oppgitt, og lurer på om de egentlig skriver bare for å ha noe å skrive om typiske gjengaere på overskrifter er "passer dere sammen?" "stillingen for deg" "er han utro?" "slik tenne du partneren" osv osv også kommer det liksom en ny utgave av samme overskriften. "er han utro" kan neste uke være "er han trofast" og neste uke igjen "føler du at det er noe galt i forholdet" osv osv.. det er uansett så latterlig teit. Også skal vi liksom sitte her å lese dette, og tror at dette er fasiten..og bare jaaaa, jeg har fått et kall, jeg ser lyset TUSEN TAKK sol.no som har reddet forholdet vårt, hva skulle jeg ha gjort uten dere?! not! håpløst spør du meg. Også virker det som om de er ufattelig fan av britiske undersøkelser, det virker som om de ser opp til britene og alt det dem er, er liksom fasiten på resten av menneske enheten. Vis en eller annen gjøk av en brite har gjort en undersøkelse med 10 kvinner, hvor 6 av dem sier at de liker menn som går med sko størrelse større en 42, så skal norske samlivs journalister kline på med svære overskrift "kvinner tenne på menn med store føtter" og prøver å gi et inntrykk over at sånn er det og sånn er fasiten. helt helt utrolig latterlig! Og apropo fasiten, tror britene at de er fasiten.. 99% av alle undersøkelser som norske journalister referer til er fra en britisk undersøkelse. hva er det med briter og undersøkelser..de er så utrolig opphengt av å finne hva som er fasit hele tiden. de virker helt besatt av det. spesielt sol.no er eksperter på dette her..og jeg pleide å være på sol.no daglig for 2 år siden..men nå.. sånn ca aldri. Er egentelig ikke noe jeg vil diskutere..ville bare få ut litt frustrasjon. det føltes litt bedre takk Endret 30. mars 2009 av janern21 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg er så enig som man kan bli! Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Mener det er msn.no som lager møkka. Endret 31. mars 2009 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå