LucarioX Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Rykter fra ulike hold sier at Sony skal komme med en global annonsering tirsdag den 31. mars, altså i morgen. Annonseringen skal altså gjelde samtlige kontinenter og ha noe med PlayStation 3 å gjøre. Mange spekulerer i at det gjelder et priskutt av konsollen grunnet nedgang i salget de siste tre måneder, men Joystiq skriver at priskutt aldri tidligere har skjedd globalt, mens Kotaku mener det gjelder priskutt på PlayStation 2. Samtidig skal den amerikanske sjefen hos Sony i en annen anledning sagt at de ikke har noen planer om å senke prisen på kraftpluggen. Andre nettsteder spekulerer i om at det gjelder en ny nettleser eller nytt innhold til onlinesystemet, mens vi igjen kommer tilbake til at et priskutt må til om de ikke vil miste grepet på markedet for alltid. Dog er ingenting offentliggjort, så vi må nesten bare vente og se hva Sony kommer med. http://x6.no/art/14515.html Hva tror forumfolket? Kan det være snakk om noe stort her? Må dette tas med en klype salt? Endret 30. mars 2009 av LucarioX Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Kommer nok til å bli en kveldsannonsering. Showet starter kl. 23 og ca en time etter start annonserer de den store nyhe... nei da ble det 1. april gitt Lenke til kommentar
Kris Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) mens Kotaku mener det gjelder priskutt på PlayStation 2. PS2 kan vel ikke bli særlig billigere? Ligger jo rundt 1000kr. Endret 30. mars 2009 av Kris. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Kun spekulering. Sony har ikke sagt ett ord om dette. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Nytt Jak'n Daxter maybe? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Er det ein ting eg har lært er at ein ikkje skal hoppe i taket når sony skal komme med ein "Stor annonsering".. Ein lansering av lilla ps2 eller noko liknande.. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Nytt Jak'n Daxter maybe?Enda et? Vi venter fortsatt på Jak and Daxter IV: The Lost Frontier Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Håper på en gøy lansering for oss som allerede har PS3. Hvor kommer spekulasjonene i fra? Skal sony si noe på GDC i morgen kanskje? Eller er GDC over? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Håper på en gøy lansering for oss som allerede har PS3. Jeg også. Er så kjedelig å se "Stor annonsering" uten at det kommer noe jeg har nytte eller moro av. Og dessuten er PS3-en min relativt ny, så håper ikke på priskutt. EDIT: Dette kan være interessant for tråden...: http://www.joystiq.com/2009/03/30/sony-has...s-rumors-false/ Endret 30. mars 2009 av Gjest Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Nytt Jak'n Daxter maybe?Enda et? Vi venter fortsatt på Jak and Daxter IV: The Lost Frontier Sorry, mente dato annonsering. Hvis det ikke allerede er kommet? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 BAH, gi meg annonsering på hva i Hvette Team Ico driver med! Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 BAH, gi meg annonsering på hva i Hvette Team Ico driver med! Tror nok de sparer det til E3 Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Jeg tviler også på at det har noe med priskutt og gjøre, men hvis det skulle være tilfellet, så er det ganske forståelig at Sony benekter enhver tro om at PS3'en vil synke i pris. Da ender det med at folk holder tilbake kjøpet og venter på at butikker skal begynne og selge konsollen til den respektive prisen. Enkelt forklart, 100 stk som skulle kjøpe ps3 i morgen, eller på onsdag eller før pris senkingen tres i kraft, venter heller med og kjøpe, inntil prisen er senket.. Altså, mindre penger tjent.. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Bare kjøpe på Elkjøp det, 30dagers prisgaranti. Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Enig med deg andr3asb. De vil benekte prisnedgang helt til de annonserer det. Håper dog det blir noe interressant for oss som har PS3 fra før av. Håper selvsagt Sony setter ned prisen på PS3en snart også. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Det blir ikke priskutt på PS3. http://gamzsonev3.wordpress.com/2009/03/30...-not-happening/ Jeg fant en annen blogg der de spekulerer på PS3 Slim and Lite, ny firmware eller Final Fantasy VII remake. http://playstationgameruk.com/2009/03/29/w...nce-on-tuesday/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Nåja. Tror det ikke helt før jeg får se det, så jeg håper fremdeles på et priskutt. Å avbekrefte slikt blir ofte gjort for å senke forventningene slik at nyheten skal bli enda mer utrolig når den blir annonsert. Skal kjøpe meg ps3 neste uke når lønna kommer, så kjekt at jeg får konstatert om jeg bør vente eller ei. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Var ikke annonseringen "Ps3 Cloud"? Samme greia som onlive? Sony trademarks 'PS Cloud'Ifra psu.com Lenke til kommentar
Martingutten Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Nope, "PS3 Cloud" er bare noe SCEJ har trademarket, uten å si noe mer om det =) Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Er det ein ting eg har lært er at ein ikkje skal hoppe i taket når sony skal komme med ein "Stor annonsering".. Ein lansering av lilla ps2 eller noko liknande.. Nå er det riktignok Kotaku som står for hypen, ikke Sony. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå