balder80 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Ifølge Aftenposten.no har Netcom fått ekspropiere et tak da leieavtalen deres gikk ut. Hvis jeg leier en butikk eller en leilighet så bør jeg vel også kunne få lov til å ekspropiere den da det er så mye jobb for meg å flytte? Syns dette ikke helt henger på greip. Endret 30. mars 2009 av balder80 Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Dette høyrdest mest ut som om dei har lagt ut aprilspøken sin eit par dagar for tidleg. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Det er vel strengt tatt staten som ekspropierer taket, men på 'vegne av' Netcom. Det er uansett ikke bra. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Dette er da helt vanlig og nødvendig for å få tilfredsstillende infrastruktur. Problemet i denne saken er at beboerne har fått det for seg at disse antennene er farlig, noe det ikke finnes vitenskaplig dokumentasjon på. Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hvis den er så farlig, hvorfor stiller han seg foran den for å bli tatt bilde av? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Langtidsvirkningene som er farlig må vite ... Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Ja, selvfølgelig. Den fremkaller sikkert magiske alver som må utføre en ritualistisk dans før man merker noen effekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå