MistaPi Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Hvor lenge er det til Doom3 kommer? husker ikke nå... Dem skal prøve å få det ut i år. Jeg fikk en nyhetsbrev fra gamemix her om dagen.. Doom III - PC PC historiens mest etterlengtede spill! Spillet som sprenger alle grenser... Preliminær lansering 30. september 2003 vil doom 3 støtte direct x9 kort,hvis ikke blir det jo ikke noen speed.. Doom3 vil kreve GF3 level hardware for max detaljer så den vil ikke støtte noen dx9 funksjoner. Men dx9 vill ikke gi et skjermkort mer fillrate eller båndbredde, to ting som Doom3 vil slite hardt på. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Doom 3 er det skumleste spillet jeg har spi...erm, sett. Ever :o Spill Colonial Marine på Alien versus Predator midt på natten med headset i et mørkt rom. Du quitter garantert før femte bane. Da har ikke du prøvd Doom 3 Jo, det har jeg. (Småjævlig når den tjokke saken kom gjennom veggen.) Men CM på AVP er faktisk like fælt. 1. Du beveger deg i en helt mørk bygning. Du må velge mellom flares og "radar", eller nightvisjon uten "radar". Du velger seff med "radar" 2. Du hører et "ping" langt unna. Så blir det stille. Du venter. Ingenting skjer. 3. Du hører noe puste bak deg. Du snur deg. Det er stille og du ser ingenting. 4. Radaren pinger plutselig fra alle kanter, 10-12 fiender på vei mot deg. Du hører mye pusting og skriking. Det blir stille. 5. Du står klar med Pulserifle og granater, men ingenting skjer. Igjen pusting bak deg. I det du snur deg tilbake hører du et skrik, og det står en alien to meter forran deg. Det piper 10-12 fiender på radaren fra alle kanter. Du skyter den første alien'en, og sender granater blindt nedover gangen. 5. Plutselig er du helt omringet av aliens som slår og smacker etter deg. Du skyter granater og kuler i alle retninger, men til ingen nytte. Du dør. Både i AVP og i RL. Dette er midt på 4 bane med CM. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Doom 3 er det skumleste spillet jeg har spi...erm, sett. Ever :o Spill Colonial Marine på Alien versus Predator midt på natten med headset i et mørkt rom. Du quitter garantert før femte bane. Da har ikke du prøvd Doom 3 Jo, det har jeg. (Småsinnsvakt når den tjokke saken kom gjennom veggen.) Men CM på AVP er faktisk like fælt. 1. Du beveger deg i en helt mørk bygning. Du må velge mellom flares og "radar", eller nightvisjon uten "radar". Du velger seff med "radar" 2. Du hører et "ping" langt unna. Så blir det stille. Du venter. Ingenting skjer. 3. Du hører noe puste bak deg. Du snur deg. Det er stille og du ser ingenting. 4. Radaren pinger plutselig fra alle kanter, 10-12 fiender på vei mot deg. Du hører mye pusting og skriking. Det blir stille. 5. Du står klar med Pulserifle og granater, men ingenting skjer. Igjen pusting bak deg. I det du snur deg tilbake hører du et skrik, og det står en alien to meter forran deg. Det piper 10-12 fiender på radaren fra alle kanter. Du skyter den første alien'en, og sender granater blindt nedover gangen. 5. Plutselig er du helt omringet av aliens som slår og smacker etter deg. Du skyter granater og kuler i alle retninger, men til ingen nytte. Du dør. Både i AVP og i RL. Dette er midt på 4 bane med CM. hehe, genialt skrevet Lenke til kommentar
Josten Skrevet 5. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2003 Gleder meg som en unge (er forskjåvidt det da) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Jeg vil ha Hyper Threading støtte .. Tror det er lite å tene på HT, Q3 støtter dual-cpu men det man tjener er så liten som nesten ingenting. Men back til topic: LAN co-op hvor man går gjennom det samme som i singelplayer(har hørt rykter om at det kommer til å bli i doom3). Og motorsagen hadde blitt konge! endelig någen så isje glemme COOP!!! W00t ellers vil jeg se CyberDemon! og double barreled shotgun sef Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Tviler sterkt på at det blir co-op i D3. Da vil det i såfall komme som tillegg senere, eller som en mod kanskje..? Anyways, er ikke lett å lage et co-op spill.. Lenke til kommentar
Warlock Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Håper på pumpe hagla.Utrolig tøft første gang du får den og slakter ned fiender... Lenke til kommentar
khmoe Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Håper DOOM 3 krever så mye at de fleste må kjøpe nye skjermkort(bundel) eventuel ny maskin pc spilla er jo bare dritt graffik pga så lite marked rundt om i europa. xbox spillene mine er jo bedere enn de fleste til pc som unreal 2. Håper for all del at ikke GeForce 4 korta virker pga jeg vil ha Direct x9 spill. Når det gjelder spill opplevelsen, kunne jeg tenkt meg DOOM 1 i ny DOOM 3 graffik med motorsag og plasma gun. Lenke til kommentar
Bralt Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Sikker på at jeg har lest at Doom3 er en slags remake av Doom1, de bruker den samme storyen. Har jeg tatt feil? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Håper DOOM 3 krever så mye at de fleste må kjøpe nye skjermkort(bundel) eventuel ny maskin pc spilla er jo bare dritt graffik pga så lite marked rundt om i europa. xbox spillene mine er jo bedere enn de fleste til pc som unreal 2. Håper for all del at ikke GeForce 4 korta virker pga jeg vil ha Direct x9 spill. Når det gjelder spill opplevelsen, kunne jeg tenkt meg DOOM 1 i ny DOOM 3 graffik med motorsag og plasma gun. pc spillene er jo bare "dritt" grafikk pga så lite marked rundt om i europa ?? ( unnskyld gamer.no ) dette er så forbanna tåpelig at det rett og slett er TRAGISK å lese, hvordan klarte du å registrere deg på forumet egentlig ? unnskyld, men jeg legger deg også til i listen over totale kjøttpuddinger, du er så inni granskauens borte at det er rett og slett UTROLIG! GRATULERER! du kan få være president hvis du vil Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Sikker på at jeg har lest at Doom3 er en slags remake av Doom1, de bruker den samme storyen. Har jeg tatt feil? Det mente jeg også å ha fått med meg. Men historien i Doom var jo ikke akkurat veldig utdypet. De har masse frihet til å gjøre stilige ting med historiefortellingen selv om det blir en slags remake. Men CM på AVP er faktisk like fælt. [lang, genial beskrivelse av en situasjon i AvP] Dette er midt på 4 bane med CM. Det verste med AvP er at det ikke er skripta. Prøv å spille gjennom det samme området mer enn en gang, så vil du oppdage hvor creepy det er når aliens som var der sist gang du spilte, ikke er å se neste gang. Jaktmønstrene simuleres, og alienene beveger seg i luftsjakter og slikt som du ikke har tilgang til. Bare følelsen av stadig å kunne bli angrepet bakfra eller ovenfra er med på å mangedoble terroren. Jeg elsker det spillet. Så: for å legge til et punkt på lista over hva vi vil ha: Simulerte monstre, lite merkbar skripting, topp AI. Noen krav må det være lov å stille. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 aliens vs predator er definitivt på min topp 10 liste hmm, hvis jeg har noen topp 10 liste da, topp 5 da Lenke til kommentar
smetho Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Så: for å legge til et punkt på lista over hva vi vil ha: Simulerte monstre, lite merkbar skripting, topp AI. Noen krav må det være lov å stille. Topp AI? Ja, vi vil ha det...men får vi det? Nææææ...tvilsom Personlig forventer jeg meg ikke all verden av Doom 3 utenom grafikken. Håper atmosfæren blir god og skummel slik at vi har noe å grue/glede oss til. Gleder meg mer til å se andre spill basert på Doom 3-motoren. Vil bli heftig! EDIT: Ååå, glemte å legge til at jeg synes AvP ikke var noe særlig. Liker å snike meg rundt og ikke vite hva jeg kommer til å møte, men når man etterhvert vet at man snart kommer til å bli omringet av de samme aliensene, på samme måte med de samme skrikene og at en IGJEN må springe deperat rundt og skyte de forbanna "dyrene" *sukke*. Nei, det gjorde det ikke for meg....men for all del, smaken er som baken. Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 håper det bli et spill med elementer som får nostalgien til å bruse like mye som spenningen av de nye elementene, og hvor forbedret de "nostalgiske" elementene. skjønner? og så håper jeg spillet får en multiplayer del som "foreviger" spillet, slik at det ikke bare blir "glemt" når alle har rundet det. og så håper jeg på fet lyd-del. skulle visst ha støtte for 5.1 surround? Lenke til kommentar
Mandible Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 og så håper jeg spillet får en multiplayer del som "foreviger" spillet, slik at det ikke bare blir "glemt" når alle har rundet det. Mener å ha lest at spillet enten ikke vil ha multiplayerstøtte i det hele, eller i hvert fall at den vil være kraftig nedprioritert. Men det må jo bare bety at singleplayerdelen blir vektlagt 100% og sannsynligvis vil bli svært bra... Forresten, dere som har både bra pc og Xbox, hvilken utgave kommer dere til å kjøpe? Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Det kommer vel ikke med, men jeg skulle veldig gjerne ønske meg co-op i Doom 3. Det var supermoro i enerntoern, linke sammen to 486 med seriellkabler.. ahh. :-) Generelt er det alt for få spill med co-op støtte, skjønner ikke hvorfor. SÅ himmla vanskelig kan det ikke være å implementere? Er vel bare å gi blaffen i å modde cutscenes og replikker til å passe to personer, sånn som Halo... Edit: Har startet en egen tråd om coop.. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå