Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Vil ha mange skumle puste/pese/slim/kjøtt lyder og sånt. Skal skremmes her 8) Og jeg håper det kommer "nesten" mennesker som akkurat har blitt zombier. Skal bli gøy med gørr Når kommer dette fantastiske spillet da? Jeg er klar som et egg. Kanskje en liten CPU upgrade men thats all :wink: Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Kan glede alle chainsaw fans at den ganske sikkert kommer med.. om ikke disse bildene er fake: Bilde1 Bilde2 Lenke til kommentar
Gef Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Jeg vil ha supergrafikk og bra gameplay...og at det ikke er for lett og at det tar for kort tid til å komme igjennom det Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 God grafikk tror jeg vel vi kan regne med, etter det vi har sett. Ut over det, håper jeg spillet fokuserer på en creepy historie og byr på en real utfordring. Håper inderlig man ikke kan lagre nårsomhelst, det tar effektivt knekken på den helt store intensiteten. Forøvrig; ettersom spillet skal kunne kjøres glatt på Xbox, tror jeg alle med GF4/Radeon og en halvny prosessor kan slappe godt av. Selvsagt må folk flest ha maskiner raske nok til å kjøre galskapen, hvis ikke blir det lite mynt i kassa. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Jeg vil ha Hyper Threading støtte .. Tror det er lite å tene på HT, Q3 støtter dual-cpu men det man tjener er så liten som nesten ingenting. Men back til topic: LAN co-op hvor man går gjennom det samme som i singelplayer(har hørt rykter om at det kommer til å bli i doom3). Og motorsagen hadde blitt konge! Lenke til kommentar
Fuz Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Jeg håper vi får rikelig antall timer med svette armhuler og klamme håndflater, iblandet periodiske anfall av lett panikk og sukk av lettelse. Ellers håper jeg motorsagen er med... Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Jeg har geforce 4 ti 4400 deluxe å må si at doom 3 er ett tungt spill i aler høyeste grad. Fikk skjøl MAX 15 fps kanskje litt mer. I 3d mark får jeg 9080, som er ganske skuffende synes jeg gratulerer, vi legger deg til i lista over totale kjøttpuddinger som ikke har fått det med seg at doom3 versjonen som havna på nett var en build som var ment som show-off på e3 og at den var milevis fra å være en optimalisert versjon og kun ment for å vise litt av spillet... this version is not to be played, only seen.. Godt sagt, Thomas... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 gratulerer, vi legger deg til i lista over totale kjøttpuddinger he he selv kunne jeg tenkt meg litt undying-aktig skummelhet.. hvor man såvidt våger å runde hjørnet, siden noe fryktelig noe bare venter på å glefse nesen av deg.. og hvor man hyler som en liten jente med jevne mellomrom. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Tror det er lite å tene på HT, Q3 støtter dual-cpu men det man tjener er så liten som nesten ingenting. Det er fordi Q3 kjører lyden i en tråd og resten i en annen. Moderne maskiner greier å kjøre alt på en prosessor, og derfor er det lite å tjene på det. Faktisk så vil du tape på det dersom du har raskt nok system <- I blame bad programming. (Blasphemy!) MEN...dersom du kjører en dual celeron 400 f.eks så vil denne pumpe ut mye mer fps enn en single celeron 400. Dette er fordi CPU er flaskehalsen, og det løftet som blir tatt av CPU0 er nok til å gi en ganske kraftig boost til "resten"... altså grafikken. Dersom Carmac har lyst, så kan han gjøre slik at grafikken blir splittet opp i to like "store" tråder, og da vil et dual/HT system virkelig vise muskler. Altså, med rett programering er det mye å hente ut av dual/HT...mer nøyaktig ca 200/130 % hyler som en liten jente med jevne mellomrom. Vi får bare håpe. Colonel marine @ AVP <- Oppskriften på adrenalin. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Forøvrig; ettersom spillet skal kunne kjøres glatt på Xbox, tror jeg alle med GF4/Radeon og en halvny prosessor kan slappe godt av. Selvsagt må folk flest ha maskiner raske nok til å kjøre galskapen, hvis ikke blir det lite mynt i kassa. Husk at xbox versjonen kommer til å kjøre 30FPS @640x480. Det er ikke akseptabelt for de fleste PC gamere. GF4Ti 128MB vil være kraftig nok til å dra Doom3 med max detaljer, men ikke forvent å kunne få spillt det i høy oppløsning eller med høy framerate. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Forøvrig; ettersom spillet skal kunne kjøres glatt på Xbox, tror jeg alle med GF4/Radeon og en halvny prosessor kan slappe godt av. Selvsagt må folk flest ha maskiner raske nok til å kjøre galskapen, hvis ikke blir det lite mynt i kassa. Husk at xbox versjonen kommer til å kjøre 30FPS @640x480. Det er ikke akseptabelt for de fleste PC gamere. GF4Ti 128MB vil være kraftig nok til å dra Doom3 med max detaljer, men ikke forvent å kunne få spillt det i høy oppløsning eller med høy framerate. er du sikker på at det ikke vil være 800*600 engang? Det er jo det TV-skjermen klarer Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 er du sikker på at det ikke vil være 800*600 engang? Det er jo det TV-skjermen klarer Xboxen klarer teoretisk og presse 1900x oppløsning, må vel ha dyr prosjektor for å få den oppløsninga. Men poenget er at de sansyndligvis lager i 640 anyways, da forskjellen mellom 640 og 800 ikke er så stor på tv. EDIT: Må legge til at jeg ikke har så veldig peiling på console, men vet at PSX spill er laga i 640x. Om det er tilfeller med xbox tipper jeg bare... Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Husk at xbox versjonen kommer til å kjøre 30FPS @640x480. Det er ikke akseptabelt for de fleste PC gamere. GF4Ti 128MB vil være kraftig nok til å dra Doom3 med max detaljer, men ikke forvent å kunne få spillt det i høy oppløsning eller med høy framerate. er du sikker på at det ikke vil være 800*600 engang? Det er jo det TV-skjermen klarer PAL oppløsningen er 720x540, men AFAIK er 640x480 standard framebuffer oppløsning på Xbox'en. Lenke til kommentar
Tobias Rieper Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Doom 3 er det skumleste spillet jeg har spi...erm, sett. Ever :o Lenke til kommentar
Gef Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Hvor lenge er det til Doom3 kommer? husker ikke nå... Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Doom 3 er det skumleste spillet jeg har spi...erm, sett. Ever :o Spill Colonial Marine på Alien versus Predator midt på natten med headset i et mørkt rom. Du quitter garantert før femte bane. Lenke til kommentar
mr x Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 vil doom 3 støtte direct x9 kort,hvis ikke blir det jo ikke noen speed.. Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Doom 3 er det skumleste spillet jeg har spi...erm, sett. Ever :o Spill Colonial Marine på Alien versus Predator midt på natten med headset i et mørkt rom. Du quitter garantert før femte bane. Da har ikke du prøvd Doom 3 Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 jeg vil ha et spill som ikke er så altfor skummelt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå