Josten Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 se topic Håper selv på: -Den fete pistolen fra d1 -Gjensyn med de ildkuleskytende demonene -Ikke for store hardwarekrav -Like revolusjonerende som d1 Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 se topic Håper selv på: -Den fete pistolen fra d1 Hvilken da? Den digre som pløya ned et helt rom på ett skudd? Isåfall - den kommer ikke med. -Gjensyn med de ildkuleskytende demonene De er med, ja! -Ikke for store hardwarekrav Dream on, boyo Vet ikke hvor mye man kan stille ned grafikken, men spillet blir nok lang ifra så underholdende på en 2-3 år gammel PC som på en nyere. -Like revolusjonerende som d1 Vi får vente og se! Tviler egentlig på at de klarer såpass mye, men etter hva jeg har sett av D3 kommer det iallefall til å bli minst like skremmende som 1-eren! Jeg håper de får med motorsagen! Kanskje det er litt mye å forlange, men det hadde jo vært et dritfett syn med den graden av detaljer vi får se i Doom3! Lenke til kommentar
Josten Skrevet 26. april 2003 Forfatter Del Skrevet 26. april 2003 leste på www.d3files.com The Cainsaw Not confirmed, but most likely not going to be in Doom III. Would be sweet though, I can eaily imagine the feeling of slicing a raging Demon in two, with blood all over the Chainsaw... Håper de tar feil. Mente forresten den lille pistolen man starter med. Syntes den var litt rå. Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Jeg vil ha: Såpass med spilletid / utfordringer at jeg ikke runder det på to kvelder (Unreal 2 anyone...?) Er stadig overrasket over den enorme forventningen til et singleplayerspill som de fleste nok runder i løpet av kort tid - glede seg i 2-3 år for 10 timers moro liksom... :wink: Men teknologien og at motoren nok blir brukt i andre spill i tillegg er jo hovedgreia synes jeg. Lenke til kommentar
TST Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 -Ikke for store hardwarekrav Et av hovedmålene med spillet er at det skal se ekstremt pent ut, og skremme livet av folk på bakgrunn av blant annet realismen, grafikken og atmosfæren. Tror ikke lavt maskinkrav er spesielt prioritert hos id Software. Men teknologien og at motoren nok blir brukt i andre spill i tillegg er jo hovedgreia synes jeg. Jepp, det er det som er mye av greia her. Denne nye motoren vil bli brukt i mange, mange år etter lanseringen av Doom 3. Akkurat som motoren til Unreal Tournament- og Quake 3-motorene i 1999. UT 2003-motoren er jo tross alt bare en sterkt modifisert utgave av den originale fra 1999. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 27. april 2003 Forfatter Del Skrevet 27. april 2003 Mener du denne? Jepp. Den er stilig Lenke til kommentar
Josten Skrevet 27. april 2003 Forfatter Del Skrevet 27. april 2003 -Ikke for store hardwarekrav Et av hovedmålene med spillet er at det skal se ekstremt pent ut, og skremme livet av folk på bakgrunn av blant annet realismen, grafikken og atmosfæren. Tror ikke lavt maskinkrav er spesielt prioritert hos id Software. Men teknologien og at motoren nok blir brukt i andre spill i tillegg er jo hovedgreia synes jeg. Jepp, det er det som er mye av greia her. Denne nye motoren vil bli brukt i mange, mange år etter lanseringen av Doom 3. Akkurat som motoren til Unreal Tournament- og Quake 3-motorene i 1999. UT 2003-motoren er jo tross alt bare en sterkt modifisert utgave av den originale fra 1999. Ikke missforstå. Når jeg mente at dt det ikke skulle ha for høye maskinkrav, mente jeg at det skulle forhåpentligvis gå ganske bra på mitt gf4 ti4600 Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Asså, de kan jo ikke gi ut spill man må vente et halvt år med å bjynne å spille bare fordi man venter på cuttingedge hardware bare for å få STARTA spillet... tror nok du kan slappe godt av hvis du har et GeF4... Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Jeg har geforce 4 ti 4400 deluxe å må si at doom 3 er ett tungt spill i aler høyeste grad. Fikk skjøl MAX 15 fps kanskje litt mer. I 3d mark får jeg 9080, som er ganske skuffende synes jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Jeg har geforce 4 ti 4400 deluxe å må si at doom 3 er ett tungt spill i aler høyeste grad. Fikk skjøl MAX 15 fps kanskje litt mer. I 3d mark får jeg 9080, som er ganske skuffende synes jeg gratulerer, vi legger deg til i lista over totale kjøttpuddinger som ikke har fått det med seg at doom3 versjonen som havna på nett var en build som var ment som show-off på e3 og at den var milevis fra å være en optimalisert versjon og kun ment for å vise litt av spillet... this version is not to be played, only seen.. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Jeg har geforce 4 ti 4400 deluxe å må si at doom 3 er ett tungt spill i aler høyeste grad. Fikk skjøl MAX 15 fps kanskje litt mer. I 3d mark får jeg 9080, som er ganske skuffende synes jeg Ja, på en pre-alpha som folk aldri skulle sett en gang. Kan ikke sammenlignes med den ferdige utgaven. De kommer nok til å tweake litt før release må du regne med... Lenke til kommentar
Josten Skrevet 27. april 2003 Forfatter Del Skrevet 27. april 2003 her er en film hvor geforce 3 blir presentert og doom 3 kjøres på det kortet. d3 var jo egentlig beregnet til gf3, men ting tok lengre tid Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Jeg er nesten litt redd for at jeg må oppgradere før HL2 og Doom III, slikt svir i lommeboken. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Hva vil DU ha i Doom 3? Dumt spørsmål, spørsmålet er hva vi får :wink: Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Jeg vil ha Hyper Threading støtte .. Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 det jeg forbinder med doom er mørke rom fylt til randen med monstre som du kverker 10 av om gangen. Er nok vanskelig å klare å få doom3 til å gå bra med slikte forutsetninger, så de går vel heller får et slags skummelt system shock miljø. Jeg gleder meg villt til å prøve det. Det jeg håper vi vil se er en dobbel-hagle og motorsag Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Denne nye motoren vil bli brukt i mange, mange år etter lanseringen av Doom 3. Akkurat som motoren til Unreal Tournament- og Quake 3-motorene i 1999. UT 2003-motoren er jo tross alt bare en sterkt modifisert utgave av den originale fra 1999. Og Q2 -> HL osv Lenke til kommentar
nekroz Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Denne nye motoren vil bli brukt i mange, mange år etter lanseringen av Doom 3. Akkurat som motoren til Unreal Tournament- og Quake 3-motorene i 1999. UT 2003-motoren er jo tross alt bare en sterkt modifisert utgave av den originale fra 1999. Og Q2 -> HL osv Det stemmer ikke. Q1 -> HL Lenke til kommentar
Josten Skrevet 28. april 2003 Forfatter Del Skrevet 28. april 2003 Hva vil DU ha i Doom 3? Dumt spørsmål, spørsmålet er hva vi får :wink: ...........flisespikkeri.......... Hva håper du vi får i doom 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå