Gå til innhold

Hva vil DU ha i Doom 3?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
se topic

Håper selv på:

-Den fete pistolen fra d1

Hvilken da? Den digre som pløya ned et helt rom på ett skudd? Isåfall - den kommer ikke med.

-Gjensyn med de ildkuleskytende demonene

De er med, ja!

-Ikke for store hardwarekrav

Dream on, boyo :) Vet ikke hvor mye man kan stille ned grafikken, men spillet blir nok lang ifra så underholdende på en 2-3 år gammel PC som på en nyere.

-Like revolusjonerende som d1

Vi får vente og se! Tviler egentlig på at de klarer såpass mye, men etter hva jeg har sett av D3 kommer det iallefall til å bli minst like skremmende som 1-eren!

Jeg håper de får med motorsagen! Kanskje det er litt mye å forlange, men det hadde jo vært et dritfett syn med den graden av detaljer vi får se i Doom3!

Lenke til kommentar

leste på www.d3files.com

The Cainsaw

Not confirmed, but most likely not going to be in Doom III. Would be sweet though, I can eaily imagine the feeling of slicing a raging Demon in two, with blood all over the Chainsaw...

Håper de tar feil. Mente forresten den lille pistolen man starter med. Syntes den var litt rå.

Lenke til kommentar

Jeg vil ha:

Såpass med spilletid / utfordringer at jeg ikke runder det på to kvelder (Unreal 2 anyone...?)

Er stadig overrasket over den enorme forventningen til et singleplayerspill som de fleste nok runder i løpet av kort tid - glede seg i 2-3 år for 10 timers moro liksom... :wink:

Men teknologien og at motoren nok blir brukt i andre spill i tillegg er jo hovedgreia synes jeg.

Lenke til kommentar

Et av hovedmålene med spillet er at det skal se ekstremt pent ut, og skremme livet av folk på bakgrunn av blant annet realismen, grafikken og atmosfæren. Tror ikke lavt maskinkrav er spesielt prioritert hos id Software.

Men teknologien og at motoren nok blir brukt i andre spill i tillegg er jo hovedgreia synes jeg.

Jepp, det er det som er mye av greia her. Denne nye motoren vil bli brukt i mange, mange år etter lanseringen av Doom 3. Akkurat som motoren til Unreal Tournament- og Quake 3-motorene i 1999. UT 2003-motoren er jo tross alt bare en sterkt modifisert utgave av den originale fra 1999.

Lenke til kommentar

Et av hovedmålene med spillet er at det skal se ekstremt pent ut, og skremme livet av folk på bakgrunn av blant annet realismen, grafikken og atmosfæren. Tror ikke lavt maskinkrav er spesielt prioritert hos id Software.

Jepp, det er det som er mye av greia her. Denne nye motoren vil bli brukt i mange, mange år etter lanseringen av Doom 3. Akkurat som motoren til Unreal Tournament- og Quake 3-motorene i 1999. UT 2003-motoren er jo tross alt bare en sterkt modifisert utgave av den originale fra 1999.

Ikke missforstå. Når jeg mente at dt det ikke skulle ha for høye maskinkrav, mente jeg at det skulle forhåpentligvis gå ganske bra på mitt gf4 ti4600

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Jeg har geforce 4 ti 4400 deluxe å må si at doom 3 er ett tungt spill i aler høyeste grad. Fikk skjøl MAX 15 fps kanskje litt mer. I 3d mark får jeg 9080, som er ganske skuffende synes jeg :cry:

gratulerer, vi legger deg til i lista over totale kjøttpuddinger som ikke har fått det med seg at doom3 versjonen som havna på nett var en build som var ment som show-off på e3 og at den var milevis fra å være en optimalisert versjon og kun ment for å vise litt av spillet...

this version is not to be played, only seen..

Lenke til kommentar
Jeg har geforce 4 ti 4400 deluxe å må si at doom 3 er ett tungt spill i aler høyeste grad. Fikk skjøl MAX 15 fps kanskje litt mer. I 3d mark får jeg 9080, som er ganske skuffende synes jeg :cry:

Ja, på en pre-alpha som folk aldri skulle sett en gang. Kan ikke sammenlignes med den ferdige utgaven. De kommer nok til å tweake litt før release må du regne med...

Lenke til kommentar

det jeg forbinder med doom er mørke rom fylt til randen med monstre som du kverker 10 av om gangen. Er nok vanskelig å klare å få doom3 til å gå bra med slikte forutsetninger, så de går vel heller får et slags skummelt system shock miljø. Jeg gleder meg villt til å prøve det. Det jeg håper vi vil se er en dobbel-hagle og motorsag :)

Lenke til kommentar
Denne nye motoren vil bli brukt i mange, mange år etter lanseringen av Doom 3. Akkurat som motoren til Unreal Tournament- og Quake 3-motorene i 1999. UT 2003-motoren er jo tross alt bare en sterkt modifisert utgave av den originale fra 1999.

Og Q2 -> HL osv

Det stemmer ikke. Q1 -> HL

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...