MikkelRæv Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Har kjøpt meg en Ps3 og en av hovedgrunnene til at jeg kjøpte var at den skulle brukes til filmtitting. Prøver å streame med tversity eller ps3 media server og det hakker/stopper opp hvert 2 sek. Kan ikke se film da. Ser folk fortelle at de streamer gjennom tråløst. Og jeg har kablet. Så noe må jo være feil. Har en intel core 2 duo 2.9GHz prosessor. Routern er en Dlink dir-655. Og da burde det ikke være no problem? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Får du NAT3 eller NAT2 på nettverkstesten på ps3? Noe er galt ja. Med det oppsettet så streamer du 1080p lett. Lenke til kommentar
MikkelRæv Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 jeg får nat type 2 på ps3 Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Man bør også ha en god internett fart. Mulig det kan være problemet. Om problemet er ufikselig, så er det kanskje godt å kjøpe / leie litt filmer også. Er jo tross alt det som er meningen. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Hvis du streamer film som ligger på egen PC så har hverken NAT eller internett hastighet noe å si. Trådstarter burde også si noe om formatet på filmene han prøver å spille av. Transcoding-buffer-status i PMS sier ganske mye om hva som kan være feil. Hvis man tømmer dette bufferet hele tiden og at det er derfor det hakker så er det PC'n som ikke henger med på transcodingen. (pauser man filmen og lar bufferet fylle seg så skal det gå lengre tid før hakkingen gjenopptas.) Hvis dette bufferet er fullt men likevel ting hakker så er det dårlig båndbredde mellom PC og PS3. Dårlige kabler, overbelastet router, feil nettverks-drivere, mye som kan være årsak da. Lenke til kommentar
MikkelRæv Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 Prøvde tråløst gjennom bærbar pc og da gikk det glatt igår. Så da tyder det kanskje på at det er kabelen som er problemet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå