Josten Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Fikk for en tid siden et lite surround annlegg; logitech z-540. Har Asus A7N8X dlx. og bruker onboard lydkortet. Når jeg tar den test tone i kontrollpanelet sier alle høytalerne left og right. Slik skal det vel ikke være . Innbiller meg at de bakre høytalerne lager den lyden de fremre skal (i tillegg. ikke i stedet for) i spill også. Litt surt da noe av surround effekten forsvinner. Noen som vet noen innstillinger eller slikt man må ordne for å fikse det? Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 har du plugga i den svarte kabelen i tillegg til den grønne og skrudd av "M3D" på høyttaleren? Den svarte skal på rear output og den grønne på front. Du må skru på 4 høyttalere inne i soundstorm-programmet. Ikke velg create LFE out (husker ikke helt hva det het) fordi subben taes fra frontene. Jeg har ikke testa familiens z-540 på pcn min med asus dlx enda, men har erfart at det er vanskelig å få kalibrert lyden på asusen på mitt større sorround anlegg. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 27. april 2003 Forfatter Del Skrevet 27. april 2003 Har gjort alt det. Skjønner ikke hva som er problemet Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 har du testa å fasevende bakhøyttaleren i soundstorm programmet? Jeg merker stor forskjell når jeg gjør det. Er det ikke det, så skal det vel bare være sånn... Lenke til kommentar
Josten Skrevet 28. april 2003 Forfatter Del Skrevet 28. april 2003 er soundstorm en fellesbetegnelse på driverens kontrollpanel eller er det et spesielt program? hva er fasevende på engelsk? vet jeg virker ganske noob Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 har dere funnet noe løsning på dette problemet? sliter med akkurat det samme Lenke til kommentar
Josten Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2003 Nope Sendte mail til asus for lenge siden, men har ikke fåt noe svar. Asus har jævla dårlig support Lenke til kommentar
Josten Skrevet 8. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2003 Hva? Sensureres innleggene :o ?. Må sensureres riktig hvertfall da. "Fordømt dårlig support" Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Jeg skrudde bare av dolby surround.. da fikk jeg surround =) så kjører den sånn nå.. men skulle gjerne også ha hatt på dolby... vet ikke om det blir noe forskjell, men... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå