Gjest Guest_Frustrert_* Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Hei æille i hop. For en måned siden slo jeg opp med dama, som en reaksjon på litt utroskap og drit fra begges side i fjor sommer. Det, i tillegg til at selvtilliten min var på bunn, gjorde at ting rett og slett ikke ble det samme mellom oss. Den lave selvtilliten min gjorde at junior ikke gjorde som befalt, noe som gjorde sexlivet vårt helt for jævlig. Jeg lurte VELDIG på hva dette kunne være, og har psykisk testet ut alle muligheter jeg kunne tenke meg. Det jeg kom fram til var at jeg har kukkdårlig selvtillit, jeg er ikke homo, og jeg vil prøve noe nytt. Derfor ble det slutt. Etter bruddet har jeg gjort alt jeg kunne for å bygge opp et sosialt nettverk på nytt, og ettersom jeg ga blanke f. i alle jeg kjente mens jeg var sammen med dama, har det vært en real utfordring. Nå har jeg dog klart å få meg noen venner og mange bekjente, og selvtilliten er på vei opp igjen. Er med eksen i blant, men er lei. Det er så mye krangling og shit, og sexen og tryggheten er det mest tiltrekkende ved det forholdet. Ettersom jeg på ingen måte er ute etter trygghet akkurat nå, så er jeg i prosessen med å finne sex andre steder. (ikke det at sex er ALT, men du skjønner poenget). Her kommer det store dilemmaet. Jeg har begynt å trene igjen, og går as we speak på diett. Skal derfor bli sexy til russetida(haha). Jeg er som du sikkert skjønner 18 år og gutt. Jeg har en drittjobb(selger i kiosk), men det gir jo også tilknytning til andre. For kollegaene mine liker jo faktisk ikke jobben sin noe bedre enn det jeg gjør. Det som er superbra er at jeg jobber med ei jeg gikk i klasse med på ungdomsskolen. På den tiden var jeg skikkelig sjenert, så snakka knapt med henne, men jeg har da brukt den siste tiden på å bli kjent med henne. I skrivende øyeblikk er ståa slik at jeg vil be henne på kino e.l., men er ikke sikker på om jeg skal ta sjansen. På jobb(5,75h en gang annenhver uke) og når vi møtes i gangen på skolen er hu alltid "tilfeldigvis" borti meg. En albue, et lite klyp, en liten dytt e.l. er alltid til stede fra hennes side. Jeg svarer såklart med et smil og tilsvarende "fjortissflørting" tilbake. Forrige gang vi jobba ble vi akkompagnert av den venneløse venninna hennes som hang der nesten hele tida. Mens jenta jeg vurderer å spørre ut var borte og fylte på blader og brus, snakka jeg med venninna hennes(som jeg forøvrig kjenner). Da sto jeg bøyd over disken i "doggy"-stilling. Når jenta mi skulle hente flere blader og brusflasker, kom hu bak meg og lata som hu hadde sex med meg. Altså "tok meg doggy". Bare så det er sagt, så var det ikke på en "haha-måte" eller nedverdigende måte, men en meget sensuell jokk. Jeg tok såklart i mot flørten, og fanga/klemte hu for å vise henne mine lyster. ;D På fest danser vi ofte sammen, og hu stopper meg ikke når jeg i fylla klår på rompa hennes. På torsdag er siste russefest uten russebukse, og det er en perfekt anledning til å rote litt. På den andre siden går jeg på diett og kan ikke drikke. Om hu veit at jeg ikke skal drikke eller ikke, er for meg i utgangspunktet revende likegyldig. Jeg tenker på å ikke fortelle det, i håp om at hu tror jeg har drøkki, og dermed er litt mer avslappet. Hvis hu har drøkki, og jeg er edru, blir det såklart mer press på hu, noe hu kan ta litt tungt og bli tilbaketrukken. Hu er forøvrig litt beskjeden. Sånn jeg forstår det, så er jeg vanlig utseendemesig. Jeg trener en del, og har fremtredende musker på armer og bryst, og er ganske diger. Jeg har dessverre litt mage(men den skal BORT MED DIETTEN :D). Personlighetsmessig så prøver jeg å være "han jævlig morsomme og kule fyren", men prøver også å være moden når det trengs. Jeg er med andre ord ikke formell på noen måte - selv om jeg kan være reine kong harald i riktige selskap. Her kommer the million dollar question: Hva gjør jeg? Skal jeg be hu ut? Skal jeg gi faen i dietten og drikke på torsdag? Jenta gir ikke klare tegn til å ville ha meg, hu gir VELDIG blanda tilbakemeldinger. Hu flørter mye, men gir allikevel ikke veldig inntrykk for å ville gjøre noe mer. Kanskje hu bare vil flørte? Hu er forøvrig jomfru, noe jeg tror kan være litt av grunnen til at hu holder litt tilbake. Mulig hu er litt usikker? Jeg trenger råd! Takk for at du leste Lenke til kommentar
Gjest Guest_Frustrert_* Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Snakker forøvrig med hu på msn as we speak. Hu driver ofte og tuller med å kalle meg pyse og lille homogutten og slikt. På tull såklart. Jeg kaller hu freak og bitteliten. Kanskje jeg skal ta det som et hint til en utfordring og be hu med ut?:O Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Seff skal du be henne ut Har du lyst til å be henne ut, så er det akkurat det du skal gjøre. Livet er altfor kort til å gå rundt å lure på om du skal gjøre det du helt tydeligvis har lyst til å gjøre. Så ta sjangsen, lev livet, og spør henne ut. Det er bare noen ting du skal unngå.. Spør henne face-to-face, IKKE over MSN eller SMS. Vis at du er mannen med selvtillitt som skal ta henne med på tidenes date. Ikke pinglen som ikke tør annet enn å spørre over MSN. Når det gjelder selve daten må du finne på noe annet enn kino. Kino kan dere gå på når dere er sammen, og har planer om å kline på bakerste rad. Kino er egentlig ganske så usosialt og passer dårlig på en first-date. Ta henne heller med på noe hun ikke venter, noe spennende og anderledes. Husk at du skal skille deg ut fra alle andre kjedelige gutter hun har vært ute med. Nå veit jeg ikke hva tilbudet er der du bor, men alt fra tur til utkikkspunktet på stedet, til go-kart-kjøring er flott! Etter det spennende og morsomme, kan du ta henne med hjem for en hjemmelaget middag (som dere lager sammen) og en film på sofaen eller noe for å senke skuldrene og skape nærheten. (bor du hjemme hos mor og far fortsatt, så bare spør om de kan dra ut den kvelden. De er sikkert mer enn villig til å overlate huset til deg når de hører du skal på date ) Lykke til, og hold oss oppdatert Endret 31. mars 2009 av Smurstafa Lenke til kommentar
JFM Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Hvor mye ser du henne ellers på fritida? Lenke til kommentar
Zash Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hei Er ganske enig med Smurfstafa, du bør virkelig be hun ut. Det er tydeligvis en kjemi mellom dere, og hvis du nå bare lar det skli ut i ingenting, kommer du nok til å havne i venne-sona hennes... Og du blir da mest sannsynlig å tenke på hvordan ting kunne ha vært hvis du bare hadde hatt ballene til å bedt hun på en date... Ta å finn på noe romantisk, gjerne noe orginalt... Om du drikker eller ikke må du nesten avgjøre selv, men har selv hatt veldig positive erfaringer med å ha vært edru på fest! Lykke til med jenta, og kom gjerne med noen oppdateringer... Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Mye er sagt, jeg vil bare legge til en liten ting: Hold deg til dietten din - vis henne at du står bak hva du sier. En god egenskap. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Når det gjelder selve daten må du finne på noe annet enn kino. Kino kan dere gå på når dere er sammen, og har planer om å kline på bakerste rad. Kino er egentlig ganske så usosialt og passer dårlig på en first-date. Uenig her! Kino kan være ganske greit til første date. Da slipper man nervøsiteten med å slippe tom for samtaleemner og den berømte pinlige stillheten. Når dere endelig er ferdige i kinosalen kan dere finne dere en sjappe å spise i. Da har dere et finfint samtaleemne om filmen dere nettopp så. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Når det gjelder selve daten må du finne på noe annet enn kino. Kino kan dere gå på når dere er sammen, og har planer om å kline på bakerste rad. Kino er egentlig ganske så usosialt og passer dårlig på en first-date. Uenig her! Kino kan være ganske greit til første date. Da slipper man nervøsiteten med å slippe tom for samtaleemner og den berømte pinlige stillheten. Når dere endelig er ferdige i kinosalen kan dere finne dere en sjappe å spise i. Da har dere et finfint samtaleemne om filmen dere nettopp så. Det er akkurat det som er poenget. Kino er så sinnsykt klisje, og hun har garantert vært med på en kino first-date før. Det oser av usikkerhet når man trenger kinoen som en sikkerhetspute for de pinlige pausene. Hvis man trenger en sikkerhetspute så kan man heller tenke ut 3-4 samtaleemner på forhånd som man kan ha i bakhode hvis pausene mot all formodning skulle dukke opp. Her må fyren skille seg ut fra alle de andre kjedelige gutta som har tatt hun med på kino. TS er garantert ikke førstemann til å ta hu med på date. Og hvis TS faktisk gjør noe kreativt, spennende og morsomt, så kommer ikke de pinlige pausene i det hele tatt. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Frustrert_* Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Hei igjen! Sorry at jeg ikke har svart på en stund, men har glemt tråden, ettersom den ikke er i mine innlegg Jeg er som sagt ikke redd for å be hu på mat eller noe. Jeg finnes ikke formell, så det er alltid noe piss å snakke om. Det som forøvrig er et STORT problem er at jeg ikke stoler på lillemann, og at jeg er litt usikker. Var nemlig sammen med eksen i tre år(10. klasse til vg3). Er derfor helt ute av "the game". (Har dere noen tips?) Først og fremst: Russefesten gikk så som så. Jeg var overalt, dansa med en del jenter og klina med ei annen jente(bomtur). En annen venninne fra ungdomsskolen dirtydanca meg alt hu kunne, og gjorde alt hu kunne for å gi meg harding. Noe hu klarte. Det ble nesten helt vill klining også, men HU stoppa. Hu har tydeligvis type. Det er litt sjukt, med tanke på at hu praktisk talt voldtok meg på dansegulvet. Jenta jeg prøver med på ble litt sjalu når hu så jeg dansa nære med to andre jenter. Prøvde derfor å vise at det var hu jeg ville ha når vi jobba sammen i går. Jeg står så ofte jeg kan skikkelig nære hu, jeg tar hu på rumpa eller andre steder så ofte jeg kan, eller holder rundt hu. Det er litt søtt om jeg gjør det når det er kunder i nærheten, for da blir hu skikkelig sinna. Klarer fort å få tilbake et smil rundt munnen hennes da. I kveld gidder ingen av oss ut, og jeg lurer på om jeg skal spørre hu på kino. Kvinner som hater menn går i kveld, og da hadde det vært gøy å ha med hu på den. Da sitter vi såklart bakerst. Jeg drar jo såklart klisjeen med jesping og armen rundt henne, men da med en liten vri. Er nemlig en på skolen som gjør sånn, og da kan jeg mobbe han og dra klisjeen på samme tid. Hvis hu da kommer nærmere meg kan jeg gå videre og holde hånda hennes. Om det også funker kan jeg kysse hu. Kanskje. Det som gjør det hele litt vanskelig er at jeg kun har hatt ei dame, og kun datet henne. Derfor starter jeg liksom på nytt med hu her. Hu er som sagt jomfru, og det medfører jo en shitload med fordeler og ulemper. Derfor hadde det vært fint om jeg kunne liggi med hu som "voldtok" meg på dansegulvet først for å få opp selvtilliten og kommet litt igang igjen, men det blir litt dumt. Og vanskelig iom. at jeg prøver meg på ei anna jente og at hu andre har type. Hu jeg prøver meg på har absolutt ikke vært på mange dater. Tror ikke hu har vært på en eneste en faktisk!:O Jeg tror faktisk kino er det tryggeste. Om det blir den første daten hennes ever eller ikke, er egentlig irrelevant, for i miljøet mitt(barnslige mennesker) er det såvidt jeg veit fortsatt vanlig med kino-date. Middag tror jeg ikke vi er modne nok for enda. I tillegg driver vi og pusser opp, og det er derfor litt møkkete og jævlig her. Fant forøvrig ut en annen dritbra ting! Hu går på p-piller! Hater kondomer, så det er perfekt for meg. Blir forøvrig sikkert en stund til det blir sengekos uansett iom. at hu er jomfru, så kanskje jeg er trygg nok på hu til å føle meg 100% selvsikker igjen Ang. det med kreativt og morsomt, så er jeg omtrent like kreativ som en sopp. Nei, jeg er da litt bedre enn det, men det er faen ikke noe å gjøre på så kort varsel. Skal nemlig spørre hu om hu blir med på noe i kveld!:O Lenke til kommentar
Gjest Fortsatt litt frustrert Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 NÅ ER DET GJORT! Brukte sjarmen og ba hu på kino!:O Eller dvs., jeg sjekka på jobben om hvor seint hu slutta i morra, så sendte jeg melding og spurte om hu hadde sett filmen. Da sa hu at hu ikke hadde sett den, men at den hørtes bra ut, og da sa jeg "Men da ser vi den i morra da:) Henter deg kvart over 8?" Men hu er i Oslo. Faen. Nedtur. Helvetesfittefaen. Faen. Lenke til kommentar
Gjest Ikke fullt så frustrert lenger Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Hu sa "Vi får ta det en annen gang;)". Thats all I wanted to hear. Skal kanskje dra ut i kveld og sjekke PU-kunnskapene mine. Utfordrer faktisk meg selv HVER gang jeg er ute. Har vært på 4 fester siden jeg slo opp med eksen(i 3 år) og nå er jeg på vei til å få kontroll over meg selv og jentene jeg prøver meg på. Gøy:D Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Hun er jomfru men hater kondomer? *skurre skurre skurre* Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Jeg hater kondomer. Trodde jeg skrev det klart, men ser nå at jeg bomma litt. Hu veit sikkert ikke hvordan en kondom ser ut engang:D Har forøvrig begynt å lukte litt på the game, og er i ferd med å lese meg opp. IOM at jenta er borte hele ferien og at vi har heldagsprøver hele uka etter ferien, ville det muligens blitt litt idiotisk av meg å love henne noe. Selv om jeg liker hu og det er en confidence-booster. Jeg tar rett og slett og avventer noen dager og ser om hu sender meg noen meldinger. Hvis ikke, så tar jeg kontakt. Skjer det ikke noe mer spennende med hu, eller om hu finner noen andre på tur i nordnorge, så er uansett russetida gull for starten på min PUA karriere. Jeg er vel omtrent like flink som en dårlig programmert datamaskin i salg, manipulasjon og luring, og har hittil spilt på å være meg selv, og pushe meg selv uten å ha noe teori i bakhodet. Nå skal jeg få tak i the game, og lese som faen om PUA-klanen og forhåpentligvis trene bort den helvetes magen min. Er drittlei den. Den har minst halvert seg, men er ikke helt borte. I sta jogga jeg 5 min som oppvarming, tok 180 situps i sånn maskin og sykla like hardt som jeg pleier å sykle i 8 min, men jeg dobla intervallene til 1 min, og sykla hardt i 16. Magen er beinhard under det minkende fettlaget. Gleder meg til å smake på livet og få igjen selvtillit og draget! Torsdagen var forøvrig en skikkelig boost for meg. Dansa skikkelig nære med tre jenter, klina med en(nesten to/tre), fikk et mye tettere bånd til gutta, men det beste av alt var vorset. Jeg har en kompis som dessverre ikke er intelligent nok til å bli min wingman. Han har jeg hengt med siden 1.klasse på barneskolen, og vi er ganske nære, selv om vi ikke egentlig har noe nært forhold. Vanskelig å forklare. Han ga ihvertfall faen i meg og dro på fifa-vors hos en felles kompis. Dit ville ikke jeg, for det var stappfullt av freaks jeg ikke kjenner og ikke vil bli kjent med, og jeg kjente bare tre av de som var der. En annen kompis av meg var egentlig alene for kvelden og jeg hadde tenkt til å vorse kun med han. Men plutselig fikk han en telefon av fire venner som ville komme på vors hos han. Han går på en annen skole av meg. De går i klassa hans. Jeg hadde såvidt jeg visste ikke møtt dem før. Men hva gjorde jeg? Såklart sugde jeg all usikkerhet inn i meg og dro på vorset. Jeg svippa innom butikken for å kjøpe med øl til dem(de hadde glemt, så jeg la ut og kjørte. Var bare en 5 min omvei). Det ga meg en fin opening, og jeg gled faktisk rett inn i gruppa. Det viste seg forøvrig at jeg hadde møtt to av dem før. Jeg var inne. Jeg ble så godt som det var mulig en del av gjengen - selv om jeg går allmenn og de går idrettslinja. Jeg måtte dessverre bryte et av mine kraftige prinsipper og røyke, men det får så være. Tror jeg skal ta med meg sigarer på neste vors. Det smaker jo faktisk godt, og ettersom en ikke trekker ned, vil jeg tro at det ikke er så usunt som vanlige sigaretter. Får det forøvrig relativt billig på jobben. Mitt syn på sigarer(ordentlige, feite sigarer) kontra sigaretter: Oser av selvsikkerhet, modenhet, integritet og penger. Funker fett om en blir med ei jente ut for å røyke. Smaker og er bedre enn sigaretter. Hvis en i tillegg slår til med en zippo(og åpner på kul måte), så er de nok solgt. Greit nok, lighter-fuelet i zippoen ødelegger litt av smaken, men jeg røyker da ikke noen kubanere til 1000kr/stk. Det er vel ikke noen som har noen bra, generelle tips eller råd ang sjekking? Er som sagt helt ny, ettersom mine 3 år gamle metoder er barnslige og har dårlig virkning. Eneste jeg egentlig får til er dansegulvet. Der sier en ikke noe, men bare står og jokker. Enkelt. Kan ikke å danse da Takk for alle svar! Selv korte svar som brutal_mann sitt Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Jeg måtte dessverre bryte et av mine kraftige prinsipper og røyke, men det får så være. Tror jeg skal ta med meg sigarer på neste vors. Det smaker jo faktisk godt, og ettersom en ikke trekker ned, vil jeg tro at det ikke er så usunt som vanlige sigaretter. Får det forøvrig relativt billig på jobben. Hva inni helvete?!? Hva slags sosial pingle er du? Prinsipper er til for å holdes! Prinsipper er til for å vise at en er Mann! Prinsipper er til for å vise at en er et selvstendig individ med egne meninger! Herregud da mann! Her er du tidenes kompistøffel og bøyer fram ræva di for å bli høvlet over av hvem som helst. Du har lyst å bli en bædæss PUA, en har ikke egne meninger og kan helelr ikke stå for de få meninger du måtte ha? Dæmn mister. Om du vil bli en mann damene bare MÅ ha så må du ha betydelig mer baller enn dette. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Jeg må si meg enig med brutal_mann her; prinsipper er til for å holdes. Dette var lite imponerende. Svakt. Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_* Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Veit ikke hva jeg skal svare, jeg... Er enig. Men det var ikke akkurat som om jeg ble pressa til det da. Det var slik at alle de sto ute og røyka, og jeg ville ikke stå igjen alene inne. Men når jeg tenker over det, så trengte jeg ikke å røyke - selv om det ga meg en "unnskyldning" for å stå ute og snakke med en av dem i 10 min etter alle de andre gikk. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Veit ikke hva jeg skal svare, jeg... Er enig. Men det var ikke akkurat som om jeg ble pressa til det da. Det var slik at alle de sto ute og røyka, og jeg ville ikke stå igjen alene inne. Men når jeg tenker over det, så trengte jeg ikke å røyke - selv om det ga meg en "unnskyldning" for å stå ute og snakke med en av dem i 10 min etter alle de andre gikk. Da både mangler du ryggrad og er needy. Mennesker med ekte selvtillit driter i ti minutter ekstra og tar heller igjen det senere. Dine stadige utlegg om denne magen du skal trene vekk viser også at du er på vei inn i feil spor. Du trener vekk magen for å imponere damene, ikke for å ha en sunn sjel i ett sunt legeme. Mao du har helt feil motiver. Du ksal trene for at _du_ skal ha det bra med deg selv. Helt uavhengig av hva andre skulle mene om kroppen din. Om du setter deg mål for personlig suksess og jobber hardt for disse målene så vil kvinner komme av seg selv. Kvinners behov er veldig enkle, de vilo ha vinnere, uavhengig av hvordan en vinner ser ut.Vinnere defineres bla. annet av å ha egne selvstendige meninger. Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_* Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Ser poenget ditt, men jeg tør faktisk å påstå at det på mange måter er for min del at jeg vil ha bort magen også. Jeg veit da at jentene ikke kaster seg over meg bare fordi magen blir borte, men jeg veit at den "er i veien", og dermed hadde vært fin å ha bort. Du er vel enig i at det er bedre å komme inn i et sett med nøytral eller positiv kropp, i forhold til å ha en negativ kropp? Helt teoretisk; hvis to jenter kom bort til deg med 100% lik personlighet. Den ene var småtjukk og den andre var slank og pen. Hvem ville du først snakka med? Poenget mitt er at en må være bedre med det motsatte kjønn enn det jeg er for å komme rundt fysiske hindringer. Jeg vil mao starte på nøytral grunn, i stedet for å med ett bli stempla som "feit". Ikke det at jeg er feit, men magen er da til en viss grad synlig igjennom klærne ;P Har forøvrig vridd helt om på hvordan jeg oppfører meg(blitt mer frampå, tatt mer for meg enn før, prøvd å utvikle meg til en alfa) i forhold til før, og føler dermed at det er viktig å også endre det fysiske for å matche personlighetsforandringen. "Du trener vekk magen for å imponere damene, ikke for å ha en sunn sjel i ett sunt legeme." Svaret mitt på denne blir da at jeg tar bort magen for ikke å avskrekke damene. Imponere gjør jeg ved å snakke med dem - eller det er ihvertfall det jeg liker å tro Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Helt teoretisk; hvis to jenter kom bort til deg med 100% lik personlighet. Den ene var småtjukk og den andre var slank og pen. Hvem ville du først snakka med? Seriøst? Hun med de mest følsomme puppene. Yes, I'm shallow "Du trener vekk magen for å imponere damene, ikke for å ha en sunn sjel i ett sunt legeme."Svaret mitt på denne blir da at jeg tar bort magen for ikke å avskrekke damene. Imponere gjør jeg ved å snakke med dem - eller det er ihvertfall det jeg liker å tro Imponerer du damene, så driter de i magen. sosial status og cash is king. Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_* Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Haha. Hvordan skulle du finne ut hvem av dem det var da? Spurt eller kjent etter? Jeg har hverken sosial status eller cash, så den saken er jo grei. Men får faenmeg 5000 i lønn(forventa 3000), så jeg kommer til å være cash-king i russetida! Har i tillegg fått igang produksjonen av hjemmebrent igjen, så når det er oppe og går 100% igjen, får jeg litt-under-polspritkvalitet-drikke til 1/10 av prisen. Skal bli digg Den sosiale statusen min øker litt på lørdagskveldene, og plutselig er alle venner med meg. Haha. Litt rart, men allikevel utrolig gøy. De snakker nemlig knapt med meg på skolen. Forøvrig så satser jeg på å lære meg opp uten teorien til et visst nivå, og så lese litt for å bli en skikkelig sjekker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå