Gå til innhold

Faresone

Anbefalte innlegg

Jeg bestilte ett radeon 9500 c3d fra psdata på torsdag, har fått en ordrebekreftelse. Nå står det på siden at produktinfo for produktet ikke er tilgjengelig. Lurer da på om det kan ha gått tomt? Når jeg bestilte sto det 100+ på lager :/ noen som kan si noe om dette? skal jeg få en mail når de sender pakken?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg bestilte ett radeon 9500 c3d fra psdata på torsdag, har fått en ordrebekreftelse. Nå står det på siden at produktinfo for produktet ikke er tilgjengelig. Lurer da på om det kan ha gått tomt? Når jeg bestilte sto det 100+ på lager :/ noen som kan si noe om dette? skal jeg få en mail når de sender pakken?

Hvilket av dem bestilte du, ser på siden deres at noen har de inne andre venter de inn, muligens du har blingset litt og bestilt et av de som de venter inn, det er fort gjort, men ta en tlf til dem på mandag så får du det avklart og event omgjordt til et de har inne. Ser at de ikke har pro inne men 9500 har de . Du får en mail fra dem og på den står det et sporingsnummer trykk på det så ser du om varen er sendt og hvor den er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...