Gå til innhold

Leilighet i Stockholm

Anbefalte innlegg

Jeg skal tilbringe 25 dager i Stockholm i juni da jeg skal på kurs, og lurer på om noen vet om noen muligheter for leie av billig leilighet eller hotell.

Trenger internettadgang og eget bad, ellers er jeg ikke så kresen på det.

Noen som har noen forslag?? :)

- Pia

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stockholm er stort. Hvor går kurset?

Jeg har bodd en del på apartment hotell i Kista (Sveriges Silicon Valley) og Akalla, og har da brukt Akalla Hotel Apartments og Accome på Kista Galleria. Førstnevnte er nok forholdsvis billig og helt ok, mens sistnevnte har litt høyere standard, er mer sentralt plassert, og nok litt dyrere. Accome har også andre hoteller i Stockholm.

Edit: Begge har forresten eget minikjøkken, men på Akalla måtte man i hvert fall ha kabel for å få gratis internettadgang. På Accome husker jeg ikke.

Endret av rikspøbel
Lenke til kommentar

Jeg skal være på et sted mellom Östermalm og Djurgården; gata heter Strandvägen.

Har vurdert et hotell, men fant ut at det kosta over 8000 NOK for 25 dager. Må finnes noe billigere alternativ. Er ikke så glad i vandrerhjem heller, for liker å være litt for meg selv.

Lenke til kommentar

Du må nok ut med såpass. Det er tross alt ikke mer enn 300 kr dagen. Selv vandrerhjem og campingplasser ser ut til å være vanskelig å få stort billigere.

Noen andre alternativer er en sommerledig studenthybel hvis du er heldig (men du er nok litt for tidlig ute), korttidsleie av noen som er på tidlig sommerferie, sofasurfing, telt, osv.

Skulle du få tak i en hybel til korttidsleie, fullt møblert og med internettilgang og strøm i Östermalm, må du nok ut med minst 6000.

Lenke til kommentar

Ja, regner nesten med å måtte bruke noen tusen.. Jeg skal ta turen til Stockholm i påska, for å sjekke noen hoteller og evt andre sovesteder. Vet heller ikke hvordan buss- og trikksystemet er der, så det skal bli greit å finne ut.

Hvis du vet om noen billige/greie hoteller jeg kan sjekke ut tar jeg gjerne imot forslag. Alle muligheter skal sjekkes ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...