Kjetil-H Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Hehe, det står 'ny volvo under innkjøring' på klistremerket i vinduet, så det får vi vel bare tro på? Tråden fra bildet med de gamle med paraplyen er ganske tynn, men jeg er glad jeg slapp å bryte rekka. 'Thankfully, human gesture trumps all technical imperfection' sier iallefall Joe McNally. Strømforsyning er skaffet, og dette ble siste bilde fra den preflashede filmen, så nå skal nok resten gå som planlagt. Og hvilken ondskapsfull plan... Endret 23. april 2009 av Kjetil-H Lenke til kommentar
kaian Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Attende dag: Byen Dekonstruert Herlig nostalgisk stemning i dette! Fint komponert og eksponert! Nittende dag: Bydrøm /gjettekonkurranse... Hva ser du? Dykker(e) i elva? Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 Takk En dykker leter etter søppel på bunnen av elva og et veltet og malplassert trafikkskilt bryter vannoverflata. Prøvde å gjøre det enkelt, den grafiske effekten hadde nok vært sterkere uten hjelp fra taklampa. Skal prøve å unngå gjentakelse i kveld.. Dette er fra søndag, Bydagen, dagen da studentene som til høsten skal rive byen i den tre uker lange Uka gir noe tilbake til byen. Årets oppdrag var å 'stoppe elva' og rydde bunnen for søppel. Det ble en imponerende mengde sykler, handlevogner og metallskrot, men hva med dette skiltet? Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 24. april 2009 Forfatter Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Tjuende dag: Utedo Endret 24. april 2009 av Kjetil-H Lenke til kommentar
kaian Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Utedo Hehe, bildet er veldig bra, med fin humor :!: Men tittelen Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 For en assosiasjon. Men hullene satt nærmere hverandre før. Må være noen antisosiale fotomodeller. He-he. Jævel. Nå klarer jeg ikke slutte å småflire. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Ser jo ut som de sitter på dass. Fint komponert. Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 24. april 2009 Forfatter Del Skrevet 24. april 2009 Hehe, jeg prøvde å plassere kumlokket i forkant som en nøkkel. Det var mandag, jeg var trett og irritert etter uhellet som skjedde foregående natt, jeg hadde dårlig tid og jeg lette etter en metafor for dritt, kaos, etc, kunne ikke annet enn smile av denne rekken av tenkende positurer.. Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 Tjueførste dag: Så nær.. (mål) Tror dette blir begynnelsen på en brå slutt. Kjøpte fem ruller Ektar 100 (ny fargefilm fra Kodak med sterke farger, god skarphet og fint korn) som jeg kun rakk å skyte to ruller med. Tenkte å skyte denne den siste uka for å bryte opp mønsteret og lage siste kapittel i en helt annen stil. Dette er bildet fra tirsdag, første delvise selvportrett, en illusjon av et slags bilde av meg som fotograferer. Det kommer et par bilder til, men skanneren har brent seg litt i hjernen, og vandrer nå på de evige jaktmarker. Derfor ser jeg ikke noen lett måte å fortsette på denne gang. Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Tjueandre dag: Byen i full blomst. Endret 27. april 2009 av Kjetil-H Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Det der var en snedig sammenstning av farger og rette linjer. Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 Jo, det var akkurat det Prosjektet de siste dagene skulle bli masse klare farger i store flater og små flekker sammen med disse stakkars menneskene og ofte på dem i form av jakker og bukser. Byen er jo egentlig ikke sort og hvit.. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Det der var en snedig sammenstning av farger og rette linjer. Ja, fine farger og linjer RandiA Endret 28. april 2009 av RandiA Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 Tjuetredje dag: Fugleperspektiv Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Ingen dum ide å avslutte med farger. Har sansen for "Fugleperspektiv" - stilig effekt med at vinduet laget et bilde i bildet. Tom Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Enig i den Tom. Litt morsomt med en enbeinte duen som litt påtatt ikke bryr seg i det hele tatt. Litt sånn "hei, se så überkul jeg er". Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 30. april 2009 Forfatter Del Skrevet 30. april 2009 Vinduskarm, piper, lyktestolper, tak. En liten turistbrosjyre for vingeslitne og mette byduer. Takk for oppmuntrende og konstruktive kommentarer! Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Mange fine gatebilder - kornete, grå og mørke - men fulle av historier og menneskeskjebner. (Alternative) Parkeringsmuligheter og utedo var morsomme glimt, men de helts store var Påske og Slukker Sorgen - sistnevnte fikk meg til å sitte lenge og tenke.. Heldigvis oppmuntrer det med litt barnedans når butikkene er stengte! ..Og mafioso-duen! Takk for spennende bilder! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå