Qwseyvnd Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Grubler på hvilket kabinett jeg skal ta fordi syntes Chiftec full-tower blå er for stort for meg...vil ha et kabinett krav: 4x 5,25" plassering 2x 3,5" utvendig og 4x 2,5" innvendig. Ser Chieftec Midi-tower er perfekt for meg. Bør jeg ta den? eller? vil helst kjøpe i BERGEN der jeg bor. Lenke til kommentar
Stian Blindheim Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Jeg har ett Chieftech Matrix midi-tower (sølv). Jeg er meget fornøyd med dette, det har smarte løsninger og prisen er ikke høy, jeg har også moddet det en smule, og da ser det enda bedre ut Anbefales fra mitt ståsted vertfall Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 viss du mener det passer for deg og har det du vil ha kan jo du prøve komplett på i laksevåg så slipper du å kjøpe over internet men det blir jo litt dyrere når man kjøper det i butikk Lenke til kommentar
Gef Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Jeg har ett Chieftech Matrix midi-tower (sølv). Jeg er meget fornøyd med dette, det har smarte løsninger og prisen er ikke høy, Har det jeg også...som Hurti|Ris sier...jeg er meget fornøyd! Lenke til kommentar
Shortyboy Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Jeg vile anbefalt Lian Li sine kabinett.Veldig romslig og lett å jobbe med. Nydlig design med mange stilige finesser. Smak og behag kanskje men det er det jeg ville kjøpt.Litt dyrt er en liten -. Shorty Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Jeg har også et Chieftec Matrix midi-tower, er også meget fornøyd! smarte løsninger for innsetting av harddisker/cd-rom, vil anbefale det. Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Chieftec her og. Veldig bra!! Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Og Chieftec her også. Veldig fornøyd. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 og kabinetter har hva med hovedkort, prosessor og minne å gjøre? tror nok dette er en feilpost gitt :wink: Lenke til kommentar
unwill Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Mange som har chieftec matrix her, ser at Komplett selger den med en m/360W MX-01SL-D strømforskynder. Hvordan er støyten fra den ? Hmm... Microplex selger den uten strømforskynder... så det er kanskje bedre å kjøpe der ? Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Husk!! Ikke kjøp Q-tec. Hadde et for en stund siden og det kokte hovedkortet+ at det er stygt. Lenke til kommentar
Jibril Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Helt enig! sitter her med et Q-Tec nå :oops: og det er helt jevli å jobbe i... trangt og ekkelt. men er ikke denne tråden posta litt feil a? Lenke til kommentar
It's me Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Helt enig! sitter her med et Q-Tec nå :oops: og det er helt jevli å jobbe i... trangt og ekkelt. men er ikke denne tråden posta litt feil a? Har selv Qtec som jeg kjøpte av en grunn. Det var billig. Det er helt brukbart, men man merker at det er BILLIG! Og støyen fra psu er meget høy. Skal investere i et dyrt og bedre kabinett etter hvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå