Gjest Guest_lurer_* Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Heihei! Tipper det har vært flere som har hatt samme dilemma, men siden jeg ikke fant noen spør jeg selv! Jeg vil gjerne bli bedre kjent med en (to år eldre hvis det betyr noe) gutt. Vi går ikke på samme skole, men vil forhåpentligvis det neste år. Møter han av og til, men ikke ofte. Har vært på noen turer hvor han har vært, men har ikke snakket med han. Det jeg lurer på er hvordan jeg skal gå frem? Jeg har ikke følser for han (hvertfall ikke enda), men vil bli bedre kjent! Legge han til på msn? Sende han en melding? Hva skal jeg isåfall skrive? Vil det ikke virke merkelig for han at en jente (han sikkert ikke har lagt merke til), plutselig bare legger han til på msn eller spør om de skal finne på noe? Jeg går i 10.klasse hvis noen lurer! A. Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Msn -> snakk -> møtes -> snakker vi lunch? -> bf4evah Lenke til kommentar
Gjest Guest_lurer_* Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Msn -> snakk -> møtes -> snakker vi lunch? -> bf4evah Er en bra plan det Dette høres vel veldig laim ut, men må høre; Har du noen "trygge" temaer å snakke om? Eller noe tips om hvordan å få samtalen i gang? Er veldig redd for å ikke komme på noe å skrive etter å ha sagt "hei".. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Du kan jo spørr hva han holder på med Blir ofte endel snakking ut av bare det, og når du først er i gang, blir det vel lettere. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Du er jente ikke sant? Må bare være sikker. Du kan jo sende han en melding eller to en gang i blant. Bare spørre hva han holder på med. Og spørre om han vil være med å se kino (si at ingen av vennene dine hadde tid, og du vil så gjerne se akkurat den filmen. Funker ofte, vertfall på meg). FacebooK? Msn? You name it. Hvis du er redd for at alt skal stoppe opp etter Hei. Så husk å spørre om helt vanlig ting. F.eks om han har gjort noe kult? Hatt noen prøver på skolen etc. Bare for å få i gang snakken. Husk på at han vil sikkert spørre deg om det samme, etter at du har spurt han Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Ikke diskuter religion, politikk eller finanser. Folk har gjerne sterke meninger om sånn, så da blir det fort hett rundt ørene. Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Enig med forrige utsagn, msn = bf4evah Om du og et par av venninnene dine møter han og et par av kompisene hans eller noe sånt på en fest så er det skrevet i stein Lenke til kommentar
Gjest Guest_lurer_* Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Du er jente ikke sant? Må bare være sikker. Er jente ja Takk for svar! Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Msn -> snakk -> møtes -> snakker vi lunch? -> bf4evah Er en bra plan det Dette høres vel veldig laim ut, men må høre; Har du noen "trygge" temaer å snakke om? Eller noe tips om hvordan å få samtalen i gang? Er veldig redd for å ikke komme på noe å skrive etter å ha sagt "hei".. Det bør ikke være altfor vanskelig. Ikke vær for frampå, du kjenner tross alt ikke denne gutten så godt. Så kan du spørre hva han gjør eller driver med, og da svarer han sikkert og spør om det samme tilbake. Du svarer at du gjør noe, så er samtalen i gang. Musikk er fint å prate om, eller interesser. Lenke til kommentar
happyeverafter Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Msn -> snakk -> møtes -> snakker vi lunch? -> bf4evah Er en bra plan det Dette høres vel veldig laim ut, men må høre; Har du noen "trygge" temaer å snakke om? Eller noe tips om hvordan å få samtalen i gang? Er veldig redd for å ikke komme på noe å skrive etter å ha sagt "hei".. Det bør ikke være altfor vanskelig. Ikke vær for frampå, du kjenner tross alt ikke denne gutten så godt. Så kan du spørre hva han gjør eller driver med, og da svarer han sikkert og spør om det samme tilbake. Du svarer at du gjør noe, så er samtalen i gang. Musikk er fint å prate om, eller interesser. Visst han f.eks er god på gitar, så kan du jo skrive på msn (eller noe): du: hei HAn:hei du: Jeg har hørt at du er så god til å spille gitar...bla, bla bla.. You know.. vist han ikke er god i noe som du vet om så spør han.. Driver du med noen idrett eller noe.. oj, det ble litt surrete men håper at det hjalp litt Lenke til kommentar
WillyWanker Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 MSN er helt klart det letteste. add til facebook les litt om han elns. kommenter det. spør han om noe crap:P bare vis at du like han slik at han fatte det. like han deg så like han deg og grats:) viss ikke, synd Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Deth elt klart letteste er en samtale utenfor webben. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Det er nok ikke det letteste, men det er det beste. I levende live > Cyberspace Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå