Speedysiri Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Lurte på om noen har noen bra sanger til jentevors? også er det en sang jeg lurer på hva heter, kan virkelig ikke mye av den og vet ikke om den er gammel elr ikke? det eneste jeg husker fra den er: "she said...." og da er det noe lalala elr noe sånt...vet at det er VELDIG vanskelig å vite hvilken sang det er men håper kanskje noen kan hjelpe meg:P hehe Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Aqua! Masse 90-tallspop! Edit: Ikke denne du leter etter? Endret 30. mars 2009 av MrVegard Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Come on barby, lets go party? Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg kan ikke hjelpe deg med musikk til jentevors, men sangen er nok enten den MrVegard posta, eller She Said She Said av The Beatles. Se filmen hos Youtube Spør i denne tråden neste gang: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=298209 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå