kb315 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 er litt usikker på hva slags båt dette er Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 For meg ser det ut som en Hurrycane 370, men kan liksom ikke huske at den var så lang. Lenke til kommentar
kb315 Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 For meg ser det ut som en Hurrycane 370, men kan liksom ikke huske at den var så lang. eieren mener at det er en 14 fot Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Vanskelig å se på bildet egentlig hvilken type det er, men er forsåvidt enig med vbjornevik. Men trenger ikke "mene" hvor lang den er, er bare å måle det: 1 fot = 30,48 cm Lenke til kommentar
mjo101 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Den der ligner skremmende mye på en båt en kompis hadde for en tid siden. Man så at det ikke var en hurricane når jeg lå med en cyber 370 jeg hadde for en tid siden ved siden av. Hannes var det en mann på sørlandet som hadde bygget.. hadde vist bygd et lite antall båter . Kompisen min fikk vite at det var en winrace 14, men verken han eller jeg kunne huske at winrace har lagd slike båter. Så er vel noe hjemmelagde greier, men steike hvor fin den var å kjøre.. Lenke til kommentar
kb315 Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 Den der ligner skremmende mye på en båt en kompis hadde for en tid siden. Man så at det ikke var en hurricane når jeg lå med en cyber 370 jeg hadde for en tid siden ved siden av. Hannes var det en mann på sørlandet som hadde bygget.. hadde vist bygd et lite antall båter . Kompisen min fikk vite at det var en winrace 14, men verken han eller jeg kunne huske at winrace har lagd slike båter. Så er vel noe hjemmelagde greier, men steike hvor fin den var å kjøre.. det er en 1996 modell Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Kan det være en Winrace 13-foter da? Den som er laget for 2 personer? Lenke til kommentar
mjo101 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Kan det være en Winrace 13-foter da? Den som er laget for 2 personer? Er nok ikke det, for den har et helt annet design... Er nok noe hjenmme støpte greier .. Lenke til kommentar
Eastfield Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Dette er nok en Hurricane 370 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå