treningsnarkoman Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Hva tror dere om å kjøpe in-ear (Sony MDR-EX90LP)? Og selge det for 500NOK per/stk? Er dette attraktivt tror dere? Tror dere jeg får solgt 5 stk? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Nei. Er folk ute etter dette, kjøper de dem nok på nettet selv.. Lenke til kommentar
treningsnarkoman Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 Ikke noe å satse på altså? Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Det tror jeg ikke nei. Lenke til kommentar
treningsnarkoman Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 Viss jeg vil selge.. Hvor skal jeg da legge ut annonse? Hva syntest dere om prisen (500)? Dette er vell under halv pris av veil. pris? Håper på seriøse og hjelpsomme svar! Lenke til kommentar
Arne Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Hvor fant du den veil. prisen? Koster jo 917 kroner fra pixmania, men det er den eneste butikken på prisguide som har den. Du kjøper den jo fra ebay for 260 kroner... Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Jeg kjøpte et slikt par fra eBay og det viste seg at de var fake. Så pass på hvem du kjøper fra. Endret 31. mars 2009 av StaBBer Lenke til kommentar
treningsnarkoman Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Ja, veit det.. Du får jo den japanske versjonen; Sony MDR-EX90SL Regner med den er fake.. Men du får jo mye som ikkje er fake der og da.. Men hvordan var de egentlig? Har du testa de opp mot de ordentlige? Merker du på lydkvaliteten at de er fake? Hvor fant du den veil. prisen? Koster jo 917 kroner fra pixmania, men det er den eneste butikken på prisguide som har den. Du kjøper den jo fra ebay for 260 kroner... Hmm. Mener jeg fant at den var 1200,-.. Men er ikke sikker, men regner med den er ihvertfall over 1000,- Hvor skal jeg da legge ut annonse? Endret 31. mars 2009 av treningsnarkoman Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Jeg mistenkte dette med en gang jeg mottok varen. Bildet på selve annonsen stemte selvsagt ikke med det jeg faktisk fikk. Så jeg fant sider om dette temaet, blant annet denne guiden. Og ut fra sammenligningsbildene er det helt klart fake. Så sjekk feedback grundig. Bruk for eksempel denne siden til å se etter negativ feedback. Endret 1. april 2009 av StaBBer Lenke til kommentar
treningsnarkoman Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Dette er selgeren Dette er vell rimelig sikkert eller? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Men får man en fake, så er det vel bare å legge igjen en negativ review? Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Men får man en fake, så er det vel bare å legge igjen en negativ review? Yes, men før var det slik at da ga selgeren negativ tilbake. Så mange "fryktet" å legge igjen negativ. Dette slipper man å tenke på nå heldigvis, etter hva jeg har forstått. Lenke til kommentar
treningsnarkoman Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Men får man en fake, så er det vel bare å legge igjen en negativ review? Yes, men før var det slik at da ga selgeren negativ tilbake. Så mange "fryktet" å legge igjen negativ. Dette slipper man å tenke på nå heldigvis, etter hva jeg har forstått. Slipper du det? Hvordan da i tilfelle? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 I det tilfelle man får en fake og legger igjen negativ tilbakemelding, så kan ikke selger legge igjen dårlig tilbakemelding hos deg heller. Men han legger gjerne inn en positiv melding der det står "negative" eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå