AnimalChiko Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Hallo! Jeg er en svært stor Green Day-fan og lurer på om det er noen som vet om de kommer til Norge dette året. De har jo lagd en ny CD og slikt, så har jeg hørt at de skal på turne i Europa i juli. Jeg håper veldig høyt at de kommer til Norge (Eller kanskje Sverige). Jeg er takknemlig for alle svar. Hilsen: AnimalChiko Lenke til kommentar
dogcow Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 De skal vel på turne i forbindelse med det nye albummet, men har ikke annonsert noen datoer enda... Så du kan jo enda håpe. (info vil du vel finne bedre på greenday.com eller noe enn her) Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Kommer de til Europa i løpet av sommeren forundrer det meg ikke om de dukker opp på West Coast Riot. De har et meget bra booking team der, og det kan nesten virke som om de hinter litt med Green Day-pollen de har lagt ut. Lenke til kommentar
knottsau Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Hadde blitt overraska om de kom til Norge, kommer jo ikke noe bra hit (nesten). Men lov å håpe. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Hadde blitt overraska om de kom til Norge, kommer jo ikke noe bra hit (nesten).Men lov å håpe. Si ikke det, si ikke det. For de som liker punk var det vanvittig mye bra her i 2008. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 http://www.nrk.no/musikk/1.6584039 Lenke til kommentar
eee91 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Noen som vet om denne konserten blir utsolgt raskt? Lenke til kommentar
knottsau Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Seriøst! Dette hadde vært fett å fått med seg. Lenke til kommentar
*martin* Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg skal i vertfall dit! Mangler bare at The Offspring tar turen til Norge att og nå Lenke til kommentar
Acherontic Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Mitt tips: Nei. lættis Lenke til kommentar
*martin* Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 da var billett i boks vertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå