Gå til innhold

ka er mail adressa til komplett.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan vell ikke si no annet en 14iss :roll:

Edit: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...9230&highlight= <-- fy faen, kast ham ut herifra a, står jo tydelig at hvis man ikke får mail fra komplett innen 24 timer så ta kontakt. argh. Kan vi ikke snart betale for og bruke dette forummet?

Edit2: FAEN http://forum.hardware.no/viewtopic.php?p=8...ghlight=#852366 <-- han har jo laga 2 stk tråder. argh az.

Lenke til kommentar
Kan vi ikke snart betale for og bruke dette forummet?

Off-topic: jeg tror det er langt flere enn "fjortisene" som blir luket ut hvis forumet hadde blitt en betalingstjeneste.

Vell, det er verdt det. Jeg blir så irritert når jeg ser slike inlegg som ice_man har. har jo ofte 2 tråder om samme spm. Vet det og betale har vært oppe før men burde bli tatt opp igjen

Lenke til kommentar

Vell, det er verdt det. Jeg blir så irritert når jeg ser slike inlegg som ice_man har. har jo ofte 2 tråder om samme spm. Vet det og betale har vært oppe før men burde bli tatt opp igjen

Jeg er helt enig at det er visse personer/grupper forumet kunne vært foruten, men det er likevel litt drøyt å innføre betaling av den grunn. Det er helt sikkert mange som ville gått med på betaling, men jeg tror forumet også ville mistet mange gode folk på det.

Lenke til kommentar

Betaling tror jeg ville fungert kjempe fint etterhvert, sammtidig som hw og ok ville fått inn litt mere penger til produkter de kunne testet.

Men da vil vi kreve litt mere nyheter her og, personlig syntes jeg det er litt lite. men flere folk som postett hadde jo vært fint det og. Men betaling på forummet ville vært topp.

Lenke til kommentar

Man må bare passe seg for å ikke ta for mye betalt. Hadde gladelig betalt en hundrelapp eller to i året for å bruke forumet. Problemet er at ikke alle hadde gjort dette, men de mest aktive, som stort sett er de med mest peil, hadde nok gjort det. Ergo ( :roll: ) ville nok mange av de useriøse fjortissene blitt borte.

Lenke til kommentar
Jeg ville vell betalt 100kr. ikke no mer da jeg syntes det holder for litt skriving. Geniale da er jo hvis noen kødder er det bare kaste dem ut.

Ville du betalt for å bruke forumet slik det fremstår i dag?

Tror ikke det blir mer seriøst av at betaling blir innført. Mange av de faste posterne poster vel en god del dritt de også. Mange poster vel også stort sett bare i søppel etter hva jeg har født med meg. Hvem vil vel betale for å poste søppel. Innføring av betaling vil vel føre til veldig redusert antall brukere. Vet ikke hvor store reklame inntektene er, men det kan jo hende at det man i så fall ville fått inn på betaling hadde kompensert for de tapte reklameinntektene. Er dessuten ikke sikker på at det er fjortissene man hadde luket ut, men heller andre brukere som ikke gidder å betale for å lese søppelet på dette forumet. Fjortissene som poster mye tror jeg garantert hadde betalt.

Lenke til kommentar
14isser som hadde posta piss hadde blitt kasta ut, tapt 100spenn. da får de ikke kjøp bleier og ville ikke posta her mer

Blir en del jobb for moderatorene da. De som i så fall blir kastet ut kommer sikkert til å begynne å mase om forbrukerrådet og det berømte balltreet.

Tror det her er ugjennomførbart. Er det per dags data noen fora man må betale for å bruke?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...