abene Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Den norske søkemotoren Sesam legges ned og Finn.no overtar driften. Les mer Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Jeg har aldri brukt søkemotoren Sesam før, så for min del gjorde det ikke noe. Hva slags fordeler kan Finn.no få når de overtar? Lenke til kommentar
Smif Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Hva skjer da med de "nye" 3D-kartene dems? Overtar finn dette også? Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Sesam var fint til å få oversikt over TV-kvelden Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Greit for meg...tror ikke så mange bruker Sesam egentlig. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Jeg har aldri brukt søkemotoren Sesam før, så for min del gjorde det ikke noe. Hva slags fordeler kan Finn.no få når de overtar? Penger kanskje? Jeg vil tro finn.no har større budsjett enn Sesam og derfor kan drive det på en litt annen måte. Om det lønner seg er jeg derimot ikke så sikker på... Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Hva skjer da med de "nye" 3D-kartene dems? Overtar finn dette også? Godt poeng ... det er jo litt kult faktisk (på vors ) Lenke til kommentar
Smif Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Hmm.. kan se for meg vorsene deres. Sesam nerder Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Jeg hadde faktisk aldri hørt om den før det sto i avisen..så det var sikkert like greit. Makan til hvor mange "norske" søkemotorer vi har bruk for, da. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Jeg hadde faktisk aldri hørt om den før det sto i avisen..så det var sikkert like greit. Makan til hvor mange "norske" søkemotorer vi har bruk for, da. Mhm ... Holder i grunnen med Google. Konkurranse er flott, men Google er så uber at jeg ikke ser noen praktiske grunner til å prøve noen andre. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Men det fantes en tid før google også. Da var det Altavista som var kongen til searching. Lenke til kommentar
Kongeskipet Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Da blir det nok ikke noe av den linux-støtten til 3D-kartene som skulle komme i løpet av 2. kvartal 2009 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Ser at Sesam-søk åpenbart sterkt sensurert også, uten mulighet til å velge preferences selv. *Google for Ever* sier nå jeg Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Ingen overaskelse. Sesam fant aldri hva jeg søkte etter. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Sesam suxer. google med norske søkeresultater finner faktisk det jeg vil finne. Sesam finner ingenting. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Men det fantes en tid før google også. Da var det Altavista som var kongen til searching. Jeg var faktisk en trofast bruker av Altavista inntil nylig Lenke til kommentar
Toa Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Da blir det nok ikke noe av den linux-støtten til 3D-kartene som skulle komme i løpet av 2. kvartal 2009 Tja, 3d kartene har jo like mye vært en del av finn.no som sesam.no, så det blir vel ingen forandring der. Dessuten er det myvr software som utvikler mapvieweren. 3d-kartene er geniale og knuser google maps/earth når det gjelder dekning og kvalitet i Norge. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Google earth er jo en vits her i lille Norge. Ser jeg f.eks. på Bodø så er det bare graut. Nice work! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Men det er vel heller Bodø sin feil og ikke Google Earth sin feil, som ikke har lasta opp noen HQ images av byen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå