Sewero Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Prøvd re-install men den låser ser fortsatt når jeg skal spille egen musikk. Hvordan kan det løses? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Kan du vere meir presis? Skjer det uansett kva fil du opnar? Eller berre MP3? Når oppstod problemet? Har du innstalert noko lyd og bilde relatert siden den tid? Om problemet berre er nokre dagar gammalt kan du stille maskina tilbake ved hjelp av Systemgjenoppretting (sjå Start-meny>Alle Programmer> Tilbehør>Systemverktøy>) Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 Jeg skjønte ikke mye av det du skrev men. Gjennoppretning er ikke mulig da det er deaktivert. Skjer uansett hvilken musikk fil jeg åpner. Ikke innstallert noe nytt. Problemet oppstod i dag rundt klokken 07:00. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Har du sjekka du ikkje har noko virus eller trojaner? Høyres nesten slikt ut, det broker å stenge systemgjenoppretting og berre lage ting surt. Du sletta den gamle Winampen før du innstalerte den nye? Eller innstalerte du over? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 Sletta den gamle, lastet ned en eldre versjon nå som funket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå