k-h-s Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Nå i dag har det kommet noe jeg ikke aner hva er Hvordan kan jeg få stoppet denne platte media fakturaen som kommer opp? Den kommer med gjevne mellomrom, og får ikke avsluttet de før x sekunder har gått. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Bare til å søke på forumet, det er fleire som har dette problemet LINk Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Last ned MBAM til skrivebordet. Velg Norsk språkdrakt-->kjør hurtig systemskann. Når MBAM er ferdig åpner den en logg,den poster du. --- Last Combofix ned ,legg på skrivebordet. Ikke klikk på vindu mens programmet kjører. post logg C:\combofix.txt Lenke til kommentar
Sky-Bert Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Prøvde og laste et prog som skulle fjeren denne, samt å fjerne filer som går på denne pop-up'en. Funka ingen av delene. Helt til jeg leste om det på nettet en plass. Funka med en gang.. Adware rett og slett. Lenke til kommentar
ed9 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Fant noe som var relatert til Platte når jeg søkte igjennom maskina til en kamerat med AVG i går. Bladde meg fram til mappa som lå under programfiler og så at det lå et bilde fra Barne og likestillingsdepartementet i mappa Platte. Var vel snakk om noe på nyhetene her en dag at et av departementene sine sider spredde adware... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå