Gå til innhold

Hairloom items trading


Anbefalte innlegg

Hallaien.

 

hvis jeg har en karakter på en server, som jeg har slike "hairloom" items på. som f. eks

denne kan jeg da lage en karakter på en annen server, og så sende hairloom itemet til den nye karakteren på den nye serveren, siden itemet er bind to account. og ikke bind to realm.

 

f. eks: Human paladin på XX realm har denne, og vil sende dette itemet til Tauren warrior på XXX realm.

 

finnes sikkert en tråd for dette, men jeg så etter og fant ingenting.

 

vis gjerne til en kilde så jeg vet at jeg ikke driter meg ut hvis noen prøver og lure meg :ph34r:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan kun sende heirloom items med ingame mail. Det betyr at du kun kan sende BtA (bind to account) items til egne characters på samme server, og som er på samme account.

 

Du kan dermed ikke sende BtA items til alts på motsatt faction (for PVE-realms) og heller ikke til andre servere.

 

Edit: som det står i lenken til Olek21 kan du transfere din human paladin til en annen server for så å sende itemet i ingame mail. Problemet ditt er at du fortsatt ikke kan sende fra alliance til horde, så det går ikke (og transfer er kanskje ikke mulig for din alliance paladin dersom din horde character er på en pvp server).

Endret av Maltas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...