Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

3com, Cisco eller dlink?

Anbefalte innlegg

Hva er det som er som er å anbefale, en 3com/cisco lag 2 switch med 24porter eller en dlink lag 3 med like mange porter?

Vet det koster med ligger sånn ca rundt det samme de 3 forskjellige så bare lurer hva som man burde velge.

Christian

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er det som er som er å anbefale, en 3com/cisco lag 2 switch med 24porter eller en dlink lag 3 med like mange porter?

Vet det koster med ligger sånn ca rundt det samme de 3 forskjellige så bare lurer hva som man burde velge.

Christian

Kan anbefale cisco catalyst 2924, evt 3524 dersom du vil ha lag-3 funksjonalitet

Lenke til kommentar

Christian

Kan anbefale cisco catalyst 2924, evt 3524 dersom du vil ha lag-3 funksjonalitet

hmm, cisco med lag 3 blir for dyrt, men noen som har noen erfaring med lag 2 vs lag3?

Lenke til kommentar
Det er vel svært skjeldent at folk som har <24 maskiner har nytte av lag-3 switching.  

Vi kjører en cisco lag-3 løsning på jobben, vi har ca 400 porter (tror jeg), allikevel ser jeg ikke gevinst.

hehe, da tviler jeg heller strekt på at jeg vil merke noen forskjel 8)

men hvis jeg da går for lag 2, er cisco merkbart bedre enn 3com eller dlink?

Lenke til kommentar

Tja, du må se på produktbladet, men gen. vil jeg nok si at de fleste cisco switchene iallefall er overlegne 3com, men dlink kjenner jeg ikke til.

Cisco Catalyst® 2950-24 er vel noe av det bedre du får av den typen du spør etter....

8.8 Gbps switch fabric, støtte for det meste av protokoller,

osv osv Se her dersom du vil ha datasheet på den.

Jeg er sertifisert på cisco og 3com, valget mitt ville vært engelt :-)

Lenke til kommentar
Tja, du må se på produktbladet, men gen. vil jeg nok si at de fleste cisco switchene iallefall er overlegne 3com, men dlink kjenner jeg ikke til.

Cisco Catalyst® 2950-24 er vel noe av det bedre du får av den typen du spør etter....

8.8 Gbps switch fabric, støtte for det meste av protokoller,

osv osv Se her dersom du vil ha datasheet på den.

Jeg er sertifisert på cisco og 3com, valget mitt ville vært engelt :-)

mens jeg er inne på cisco tror du dette er en bra firewall Cisco PIX Firewall 501, kanskje bedre sagt om du har noen erfaring med denne?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...