Gå til innhold

Spørsmål om Creative Fatal1ty

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å kjøpe Fatal1ty headsettet til creative, og jeg har hørt at det er bra til spill osv.. Men lurte på hvor bra de var til musikk generelt? Er det noen som har dem her, som kan si hvor gode de er til musikk?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vurderer å kjøpe Fatal1ty headsettet til creative, og jeg har hørt at det er bra til spill osv.. Men lurte på hvor bra de var til musikk generelt? Er det noen som har dem her, som kan si hvor gode de er til musikk?

Jeg har det headsetet og må si det er ikke bra til å høre på musikk med.. å putene er av et hardt støff, så etter en stund så begynner de å klø... men generelt til spilling funker det helt fint.

men jeg vill ungått disse hvis du ser etter et headset for musikk;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har faktisk dette headsettet. Vandret inn på clas fordi jeg trengte noe med mikk jeg kunne game med, og så for meg noe i 80-kr-klassen. Jeg fikk øye på Creativesettet og tenkte skitt au, like greit å få seg noe skikkelig når man først bruker litt tid på gaming.

I tillegg har jeg et Sennheiser PX-100 som jeg også bruker sammen med pc. Eneste grunnen til at jeg faktisk bruker Creativesettet, er at det har mikk og volumkontroll. Dersom jeg kun ser på film eller hører på musikk, bruker jeg Sennheiserne pga bedre lyd og fordi du faktisk ikke merker at du har dem på i lengden. Creative gjør skikkelig vondt på ørene etter ca 2 timer.

Sennheisersettet funker forsåvidt også helt greit til gaming. Men etter noen år med plantronics har jeg vent meg til å ha mikk, og å ha volumkontroll på ledningen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...