nygards Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Noen som vet om jeg kan erstatte orginal motoren på min vt125 med en motor fra en xl125? er det samme motoren? Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Etter det jeg har fått med meg skal motorene være veldig like. Trim-sylindere passer blant annet rett over. Men du vil få problemer om den skal på visning, mest sannsynlig. Motornummeret er jo ikke likt i forhold til vognkort. Hvorofr har du tenkt å bytte uansett? Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 han skal sikkert bytte pga original motoren har fucket seg helt og gidder ikke å fikse på den slitte motoren. Lenke til kommentar
nygards Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Etter det jeg har fått med meg skal motorene være veldig like. Trim-sylindere passer blant annet rett over. Men du vil få problemer om den skal på visning, mest sannsynlig. Motornummeret er jo ikke likt i forhold til vognkort. Hvorofr har du tenkt å bytte uansett? kjørt tom for olje:P Lenke til kommentar
nygards Skrevet 12. april 2009 Forfatter Del Skrevet 12. april 2009 har alt låst seg inni? Den går.... men ikke fremover.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå