spetter Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Mener å huske at jeg fant en tråd på forumet (hw.no/amobil.no) hvor det stod en link til en svensk eller finsk nettbutikk som solgte beskyttelsesflim til Nokia 5800 til kr 140 inklusive frakt. Finner bare ikke igjen tråden. Noen som kan hjelpe til med å finne tråd eller nettbutikk ? Lenke til kommentar
mava Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Mener å huske at jeg fant en tråd på forumet (hw.no/amobil.no) hvor det stod en link til en svensk eller finsk nettbutikk som solgte beskyttelsesflim til Nokia 5800til kr 140 inklusive frakt. Finner bare ikke igjen tråden. Noen som kan hjelpe til med å finne tråd eller nettbutikk ? Hei, Jeg kjøpte min hos CDON for 99.- Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) 6 kr hos DealExtreme.com - Gratis frakt! Latterlig billig, tenkte bestille meg 10 stk eller noe. Endret 30. mars 2009 av Dain Bramaged Lenke til kommentar
amyk Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Kanskje skalshop.se? Jeg er godt fornøyd med deres beskyttelsesfilmer Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 6 kr hos DealExtreme.com - Gratis frakt! Latterlig billig, tenkte bestille meg 10 stk eller noe. Noen som har prøvd den? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 *Noen som har prøvd den? Kan si hva jeg syntes om den når den dukker opp i posten her, har ikke all verdens forventninger til den prisen, men så kan jeg ikke tape så mye her heller. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Skriv litt om den, du. Vil høre om hvordan den til 6 kr er i forhold til displayfilmen til skalshop.se. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 6 kr hos DealExtreme.com - Gratis frakt!Latterlig billig, tenkte bestille meg 10 stk eller noe. Noen som har prøvd den? Brukt den i ca en uke nå, og er fornøyd med tanke på prisen. Fulgte med 2 stk film i pakken, men jeg hadde problemer med og få av den "klistre-lappen"(har tegnet den på bilde) som sitter på filmen for å ha noe å holde den i mens man setter den på. Da jeg hadde satt filmen på telefonen og skulle ta av klistre-lappen satt limet fra lappen igjen på filmen, men fikk av limet med noe plasterfjerner. Filmen går ikke helt ut i kantene rundt hele telefonen, stopper rett over tastene nedest på telefonen, og går litt bua i toppen for å ungå høytaleren. Litt dumt den ikke dekker helt, men beskytter uansett meste av displayet der det trengs, også letter og sette på filmen på denne måten. Har tegnet formen på filmen under Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå