_stronger_ Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Er det slik at man kan ta noe liknende som 3p etter man har gått 3 år med studiespesialisering, eller må man ta opp fag å betale for dem? Vil gjerne ta realfagene, men i skrivende stund tar jeg bare samfunnsfagene og ikke R-matten. Hvis jeg skal ta opp realfagene, hva vil det koste meg og hvor lang tid vil det ta? Lenke til kommentar
Lyngfisk Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Hvis du skal ta fag etter vgs, det vil si som privatist, så koster det rundt 350,- per fag (så lenge du ikke har hatt faget tidligere). Du kan melde deg opp i januar og august. Du går deretter opp til eksamen i desember eller mai. Du leser til fagene selv, og det er kun eksamenskarakteren som teller. Lenke til kommentar
_stronger_ Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 Hvis du skal ta fag etter vgs, det vil si som privatist, så koster det rundt 350,- per fag (så lenge du ikke har hatt faget tidligere). Du kan melde deg opp i januar og august. Du går deretter opp til eksamen i desember eller mai. Du leser til fagene selv, og det er kun eksamenskarakteren som teller. Det hørtes jo utrolig aktuelt ut og da kan jeg ta alle realfagene også? Lenke til kommentar
Lyngfisk Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Du kan ta samtlige fag på videregående tror jeg. I hvertfall alle realfagene. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Det finnes vel ikke noe fag som heter 3p? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå