Trappa#2404 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Oha'i there =) Jeg har først et spm angående Asus GeForce 8600GT 512MB DDR2. sjermkort Vil dette fungere med et hovedkort som har integrert skjerm kort i utgangspunktet? Videre har jeg et "problem" JEg har kjøpt en ferdig bygd packard bell stasjonær pc, og jeg prøver å sette inn et nytt skjermkort som nevnt ovenfor, men jeg får ikke signal til denne skjermen i det hele tatt. Hva jeg har prøvd for å løse dette: Prøvd å oppdatere Bios, uten suksess for finner filer som kun kan lagres på floppy Legge inn driver for skjermkortet med skjermen i den integrerte porten. sjekket om alle vifter svier på hovedkortet og skjerm kortet. Det er innstalert ytligere 4gb minne (Corsair TWIN2X 6400 DDR2, 4096MB CL5) intel pentium D prosessor. eneste jeg ikke er sikker på er hovedkortet. Håper på noen tips og triks på hva jeg kan gjøre =) Best regards "Turnipps" Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Det skal passe... Er mange som har slitt med dette, så et google-søk ville ikke skadet. Husk at skjermen skal slås på før systemet Lenke til kommentar
Trappa#2404 Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 Ja det jeg og trudde, og jeg har selfølgelig googlet Men alt de sier er at jeg må oppdatere bios. men det er lettere sakt en gjort :S Men jeg har også skrudd skjermen på først, sist, satt i strømmen til skjermen sist og først. føler jeg har tatt alle kombinasjoner :S Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Du har huska å kobla strøm på skjermkortet? Lenke til kommentar
Trappa#2404 Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 Nja, jeg kan ikke akkurat se at det er tilkobling for strøm til dette type skjerm kort, men vifta sviver jo på det uten at jeg kobler eksternt strøm på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå