Jakoozie Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Dissidia: Final Fantasy kommer til PSP i høst. Les mer Lenke til kommentar
Maxillium Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Utrolig bra, Gleder meg! Dissidia: Final Fantasy kommer til PSP i høst. Les mer Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Gleder meg til dette, det har jo lenge vært en drøm å kunne la karakterene fra de forskjellige spillene kjempe mot hverandre. Men hva menes med at spillet slippes i forbindelse med seriens 20-års jubileum? Det første spillet kom jo i 1987, så det jubileet er nok over for lengst. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 Gleder meg til dette, det har jo lenge vært en drøm å kunne la karakterene fra de forskjellige spillene kjempe mot hverandre. Men hva menes med at spillet slippes i forbindelse med seriens 20-års jubileum? Det første spillet kom jo i 1987, så det jubileet er nok over for lengst. For å være helt ærlig stusset jeg litt på dette selv. Men det er nevnt både i pressemeldingen, og i andre nyheter jeg har lest i etterkant at det er snakk om et 20-års jubileum. Hvordan de regnet ut dette vet jeg rett og slett ikke Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Ja, det virket litt rart. i 1989 kom det ikke ut noe FF-spill i det hele tatt, men Final Fantasy III kom året etter. Menmen, jeg gleder meg hvertfall, godt å ha noe å se fram til i høst, for jeg tror dette spillet kan slå virkelig an, og blåse nytt liv i PSP'en min Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Jeg ser frem til tidenes minst varierte online-motstand. 53phir0t4xoxoLUV mot _SEfIROT_51 mot XXSEPHIROTH1984XX .. Ken, go home. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Dissidia er genialt som fy! Det er bare til å glede seg folkens, jeg tror dette kommer til å ta helt av. Har ikke gjort noe stor jobb av å spille den japanske utgaven min, så får heller vente til det kommer release i USA eller Europa, noe som forresten tar altfor lang tid. Igjen, hvorfor ikke bare supplere med subs? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg