Huginn Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Hei! Har veldig lyst til å lære meg å spille ocarina. Jeg er en ganske musikalsk person, og det bør ikke være noe problem å lære seg den noenlunde ålreit på ikke alt for lang tid. Det er ikke så farlig om den er i 100% proff kvalitet så lenge den ikke spiller falskt, og ikke er av plast. Ikke så veldig fristende å bruke mer enn en 500-lapp foreløpig. Fant en 6-hulls ocarina på Thinkgeek, litt lite da? Ellers har songbirdocarina.com og stlocarina mye bra, men det blir en del i frakt da. Oppsummering av mine "krav" - max 500kr - helst i Norge - ikke så mange begrensninger på toner - en viss kvalitet Noen som vet om et sted jeg kan få i tak i slike, eller eventuelt vil anbefale en type ocarina? Veldig takknemlig for svar. Edit: hjalp visst å spørre, nå dukket det opp saker på Google. http://evenstadmusikk.no/index.php?main_pa...roducts_id=4432 Samme finnes i G også, hvilken bør jeg kjøpe? ;p Endret 30. mars 2009 av mrhenrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå