Hvadankan Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Jeg har en HP Pavilion dv5-1155eo. På denne så er det en HDMI inngang, denne bruker jeg selvfølgelig til å få bilde ut på eksterne skjermer. Spørsmålet mitt er om det noen muligheter å gjøre dette omvendt? F.eks få skjermbildet fra min Ps3 på skjermen på laptoppen ved hjelp av Hdmi-kabelen. Er vel ganske sikker på at det ligger en begrensning der som gjør dette umulig. Finnes det da andre metoder å gjøre dette på? Takk. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Nei, det går ikke. Eneste måten er å få laget en kontroller for dvi/hdmi tilpasset lcd-panelet og lodde den på. Men da er det nok billigere (og bedre) å kjøpe en egen skjerm. Lenke til kommentar
Hvadankan Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 Nei, det går ikke.Eneste måten er å få laget en kontroller for dvi/hdmi tilpasset lcd-panelet og lodde den på. Men da er det nok billigere (og bedre) å kjøpe en egen skjerm. Da fikk jeg jo svar på spørsmålet ^^ takker. Blir nok til å kjøpe en ekstern pcskjerm med Hdmi inngang. Bruke den både på stasjonære og ps3'n. Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Jeg har en HP Pavilion dv5-1155eo.På denne så er det en HDMI inngang, denne bruker jeg selvfølgelig til å få bilde ut på eksterne skjermer. Heter igrunnen HDMI-utgang når du får bildet ut på eksterne skjermer. Laptoper flest har ikke HDMI-inngang så vidt jeg har skjønt. Endret 30. mars 2009 av EivindS_ Lenke til kommentar
Hvadankan Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 Heter igrunnen HDMI-utgang når du får bildet ut på eksterne skjermer. Laptoper flest har ikke HDMI-inngang så vidt jeg har skjønt. Hehe Vel jeg forventet meg egentlig at det ikke var mulig. Men håpet på at det var noe jeg hadde oversett Men, selvsagt.. Vannet renner kun en vei i springen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå