Gå til innhold

HDMI-inn på laptop?

Anbefalte innlegg

Jeg har en HP Pavilion dv5-1155eo.

På denne så er det en HDMI inngang, denne bruker jeg selvfølgelig til å få bilde ut på eksterne skjermer.

Spørsmålet mitt er om det noen muligheter å gjøre dette omvendt?

F.eks få skjermbildet fra min Ps3 på skjermen på laptoppen ved hjelp av Hdmi-kabelen.

Er vel ganske sikker på at det ligger en begrensning der som gjør dette umulig. Finnes det da andre metoder å gjøre dette på?

Takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei, det går ikke.

Eneste måten er å få laget en kontroller for dvi/hdmi tilpasset lcd-panelet og lodde den på. Men da er det nok billigere (og bedre) å kjøpe en egen skjerm.

Da fikk jeg jo svar på spørsmålet ^^ takker.

Blir nok til å kjøpe en ekstern pcskjerm med Hdmi inngang. Bruke den både på stasjonære og ps3'n.

Lenke til kommentar
Jeg har en HP Pavilion dv5-1155eo.

På denne så er det en HDMI inngang, denne bruker jeg selvfølgelig til å få bilde ut på eksterne skjermer.

Heter igrunnen HDMI-utgang når du får bildet ut på eksterne skjermer. Laptoper flest har ikke HDMI-inngang så vidt jeg har skjønt.

Endret av EivindS_
Lenke til kommentar

Heter igrunnen HDMI-utgang når du får bildet ut på eksterne skjermer. Laptoper flest har ikke HDMI-inngang så vidt jeg har skjønt.

Hehe :D Vel jeg forventet meg egentlig at det ikke var mulig. Men håpet på at det var noe jeg hadde oversett ;)

Men, selvsagt.. Vannet renner kun en vei i springen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...