detduvillese Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Hei! Tiden er kommet for å bytte ut min gamle og slitte SE K550i, og i den anledning trenger jeg litt råd.. Akkurat nå lurer jeg på å bytte den ut i enten SE K850i(brukt)eller LG KE970 Shine(ny), og lurer på om det noen som har erfaringer med disse telefonene? Positive / negative egenskaper? Er åpen for andre forslag, men budsjettet ligger på max 2000. Egenskaper jeg ønsker for en ny telefon er: - Brukendes kamera (har dig.kam. så trenger ikke være supert) - God, oversiktlig kalender der det kan legges inn oppgaver og gjøremål og som kan vises i stand-by modus / det vanlige skjembildet. - Klarer å holde bra på dekning. - Flere alarmer (greit til bruk som vekkerklokke) - Klar, god lyd når man snakker i telefonen. Setter STOR pris på svar! Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 LG KU990 er telefonen for deg. http://www.amobil.no/artikler/lg_ku990/46181/konklusjon Lenke til kommentar
genser Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Jaha? Finnes da mange telefoner som dekker behovene skrevet der. Av de du skriver vil jeg anbefale K850i. Den er kanskje svær og stygg, men bortsett fra det er den bedre enn KE970 på alle områder. Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 SE K850i er nok den beste av tittelen på tråden, men den har veldig mange problemer som faktisk gjorde at SE sluttet å markesføre den. Mens LG KE970 er pen men desverre teknologifattig og dårlig batteritid. Lenke til kommentar
starfox Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 har en k 850 aldri vært noe tull med den funker kjempe bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå