N1ko Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 JEg lurer på om pc'en min vil kjøre bedre hvis jeg kjøper en liten, men rask hardisk som jeg bare bruker til OS, og andre programmer som kjører hele tia (antivirus, ATI greiene osv)? I såfall, hvilken hardisk burde jeg kjøpe da? Har tenkt litt på en 8 gb SSD, men vet ikke om det hvil bli noe spessielt bedre. Jeg kan ikke bruke mere en ca. 700 kr på den. Jeg bruker pc'en min mye til spilling! Specs i signatur! Lenke til kommentar
War Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Da er det bedre å kjøpe en SSD til spilling og ikke til OS. Vanlig til OS og program, vanlig til backup/filer og SSD til det du vil ha kjapt som for eks spill og utvalgte program. Det vil bare være loading osv i spill som går kjappere, med tanke på begrensningene som 1gb ram osv. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 4GB RAM kommer neste uke:D Lenke til kommentar
War Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 SSD som disk til det spiller du spiller og det programmet du bruker mest. SSD som OS, da skal du bruke en del program for eks en hel arbeidsdag før du skal begynne å tjene noe der. Lenke til kommentar
MrBBs Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 vel, ssd til os og viktige spill og prog er vel best, da kan du blande kor mykje du vil, lag forskjellige partisjoner, ta auto backup vist du køyrer raid 0.. vel, vist ting går treigt, så begynn med å defragmatere.. =) og vent på mer ram =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå