Douglas Quaid Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 ....Men no er dei sett opp til 71 kr. Eg klarte heldigvis å sikre meg nokre pennar til 7,- per stykk i går kveld. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Var det en skrivefeil eller noe eller et pr. stunt? Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Ikkje veit eg. Dei låg godt vekkgøymde. Endret 30. mars 2009 av Kalvegodt Lenke til kommentar
Munty Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Wow... Kan være det samme som at komplett for litt siden satte ned prisen på en vifte til 15 kr. Heldig for deg altså! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Wow... Kan være det samme som at komplett for litt siden satte ned prisen på en vifte til 15 kr. Heldig for deg altså! Håper du kjøpte den Lenke til kommentar
Munty Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Denne vfta var der også til 45,- mens den samme vifta i 80mm-versjon kostet 15,-. Wow... Kan være det samme som at komplett for litt siden satte ned prisen på en vifte til 15 kr. Heldig for deg altså! Håper du kjøpte den Fikk dessverre ikke tid til å kjøpe. På 15 min gikk lagerstatus ned fra 50 (eller noe) til 1 stk. Jeg gadd ikke kjøpe en pga. fraktkostnader. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Fekk e-post frå cdon.com i dag: Kjære Kunde På grunn av en teknisk feil hade vi feil pris på noen produkter i vår kampanje "Vårslipp". Dette betyr dessverre at vi har annullert din bestilling på akkurat den eller disse produktene. Om du ønsker mer informasjon om eksakt hvilke produkter som har blitt annullert ber vi deg kontakte vår kundeservice. Vi beklager det inntrufne. Med vennlig hilsen Kundeservice, CDON.COM Går det an? Når vara har ein prislapp på 7 kroner må dei no vel selje vara for 7 kroner slik som andre butikkar gjer ved feilprising? Det der blir rett og slett for dumt...og so nesten ei veke etter at eg bestillte òg! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Du har rett til og få tde til 7kr.. samme skjedde med en kompiss av meg fikk på en mobil, men det var en anonse i en avis. de må selge det til den prisen de har anonsert til Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Hvis det åpenbart er feilprising, noe man kan si om dette tilbudet, så har de rett til å kansellere ordren. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 Det var jo ein del av ein kampanje då. Og der var til og med bilete av ei stjerne som viste kor mange prosent den var sett ned frå den opprinnelege prisen på 71 kroner. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 ganske stygt. jeg foreslår du ringer og får den minnepennen for 7 kroner! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 De har da lov å gjøre feil, og de informerer garantert om det i nettsidens "regler" som du jo selvsagt leste når du bestilte. Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 ganske stygt. jeg foreslår du ringer og får den minnepennen for 7 kroner! De har ikke telefon-support Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Det står vel vanligvis med små skrift på mange sider: "med forbehold om trykkfeil og prisforandringer". Så de har nok retten på sin side her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå