Groening Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Var i en tråd der du skal velge mellom to forskjellige ting. Der kom jeg over en småmorsom replikk, ikke det beste gullkornet men jeg lo. Person 1 spør: CD-R eller DVD-R? Da svarer person 2: CD-er. Mulig jeg enda er litt trøtt men alikevel. Lenke til kommentar
haakl Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Var i en tråd der du skal velge mellom to forskjellige ting. Der kom jeg over en småmorsom replikk, ikke det beste gullkornet men jeg lo. Person 1 spør: CD-R eller DVD-R? Da svarer person 2: CD-er. Mulig jeg enda er litt trøtt men alikevel. njeeh... jeg lo ikke akkurat.. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Hva er så morsomt med det? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 HAHAHAH Det var morsomt av en eller annen grunn! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hadde det vært "CD-R eller CD-RW" hadde det blitt noe annet, men "CD-er eller DVD-er" og han svarer CD-er ser jeg ikke helt poenget? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) CD-R eller DVD-R. Endret 2. april 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 ja, som sagt CD eller DVD. CD-R er bare en vanlig tom CD, og DVD-R er bare en vanlig, tom DVD. Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 ja, som sagt CD eller DVD. CD-R er bare en vanlig tom CD, og DVD-R er bare en vanlig, tom DVD. Den trenger ikke være tom, kan hende den er brukt, det vil fortsatt være en CD-R eller DVD-R etterpå. For en CD-R blir vel ikke en CD med en gang den er brent? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Jeg smilte. Det skal du ha. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 ja, som sagt CD eller DVD. CD-R er bare en vanlig tom CD, og DVD-R er bare en vanlig, tom DVD. Den trenger ikke være tom, kan hende den er brukt, det vil fortsatt være en CD-R eller DVD-R etterpå. For en CD-R blir vel ikke en CD med en gang den er brent? En CD-R er en CD før den blir brent, og den er en CD etter at den har blitt brent. R betyr bare at du kan brenne innhold på den en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå