Gå til innhold

Film: Dry Boned Harry - Animasjons film i After effects, kritiser i vei! =)

Anbefalte innlegg

DRY BONED HARRY - TINY DANCER.

Jadda, min første Animasjon ever, laget i et program jeg åpnet for første gang for 2 uker siden....

Den er selvfølgelig ikke overdrevent bra, Men jeg ønsker så mye konstruktiv kritik som mulig.

Ikke vær snille, bare fordi det er første filmen! Da lærer jeg ikke! =)

(Men ikke kapp av meg hodet heller da...)

Det er desverre noen sekunder på siste klippet i selve filmen som har forsvunnet et sted på veien.. så slutten er litt.. tvilsom.. men her kan du lese hva det skulle vært:

Hun blir en statue igjen, og Harry faller sammen til å bli en hau med ben i det solen står opp, torget fylles med sjokkerte mennesker.... ehehe...

Jah... og her er filmen.. Husk HQ/HD kvalitet og lyd ;)

http://www.youtube.com/watch?v=fI0vCX4O2MY

Endret av camracam
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Din første animasjon? Fy søren den her var utrolig bra! Hvor lang tid brukte du på å lage den?

Eneste minuset var at noen av bevegelsene var litt ''unaturlige'', men ellers var det veldig bra ;)

Endret av Joalim
Lenke til kommentar

=) takk takk =)

Det var koselig å høre!

Hehe, kan ikke flash å sånt enda, så måtte bruke "puppet" tool på after effects... og den tar lissom ikke helt hensyn til anatomi :/ hehe, men tusen takk =) - skal lære meg flash og bone tool ;)

og jo! det tok ca 2 uker.. brukte hvert ledige minutt da, og litt mer (...) måtte lære meg programmet samtidig som jeg laget filmen... :)

Endret av camracam
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...