camracam Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) DRY BONED HARRY - TINY DANCER. Jadda, min første Animasjon ever, laget i et program jeg åpnet for første gang for 2 uker siden.... Den er selvfølgelig ikke overdrevent bra, Men jeg ønsker så mye konstruktiv kritik som mulig. Ikke vær snille, bare fordi det er første filmen! Da lærer jeg ikke! =) (Men ikke kapp av meg hodet heller da...) Det er desverre noen sekunder på siste klippet i selve filmen som har forsvunnet et sted på veien.. så slutten er litt.. tvilsom.. men her kan du lese hva det skulle vært: Hun blir en statue igjen, og Harry faller sammen til å bli en hau med ben i det solen står opp, torget fylles med sjokkerte mennesker.... ehehe... Jah... og her er filmen.. Husk HQ/HD kvalitet og lyd http://www.youtube.com/watch?v=fI0vCX4O2MY Endret 30. mars 2009 av camracam Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Din første animasjon? Fy søren den her var utrolig bra! Hvor lang tid brukte du på å lage den? Eneste minuset var at noen av bevegelsene var litt ''unaturlige'', men ellers var det veldig bra Endret 30. mars 2009 av Joalim Lenke til kommentar
camracam Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) =) takk takk =) Det var koselig å høre! Hehe, kan ikke flash å sånt enda, så måtte bruke "puppet" tool på after effects... og den tar lissom ikke helt hensyn til anatomi :/ hehe, men tusen takk =) - skal lære meg flash og bone tool og jo! det tok ca 2 uker.. brukte hvert ledige minutt da, og litt mer (...) måtte lære meg programmet samtidig som jeg laget filmen... Endret 30. mars 2009 av camracam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå